• Anonym (44)

Hur slickar man på bästa sätt!

Jag skulle behöva lite hjälp!
    Jag har träffat en ny kvinna efter ett ganska långt och oralsexlöst äktenskap.
    MIn exfru gillade inte att bli slickad och inte att suga så det rann med åren ut i sanden tyvärr. Innan jag träffade henne var jag tillsammans med en kvinna som älskade att bli slickad och jag älskade det också. Jag kommer ihåg att det var underbart att köra in tungan när hon kom! Blir kåt bara jag tänker på det!

Nu har man ju läst mycket om att det finns en massa zoner och punkter i kvinnans kön som man ska kunna stimulera med ett "kom hit" tecken osv.
    Jag skulle så gärna vilja veta hur man gör för jag vill ge henne härliga orgasmer.

Jag undrar egentligen om man ska fokusera på klitoris och göra "kom hit" tecknet samtidigt eller om man ska göra en sak åt gången.

Vore väldigt tacksam om kvinnor kan berätta lite vad ni tycker är skönt!
    Tack på förhand!!

• Svar på tråden Hur slickar man på bästa sätt!
  • villbusa

Jag är inte kvinna men älskar verkligen att slicka. Enda tipset jag kan ge är att kvinnor är olika... o fungerar olika... och samma kvinna uppskattar ibland variation o påhittighet. Så prova dig fram olika tekniker med tungan allt från lekande lätt till att suga ordentligt på klittan fingrar eller leksaker i henne samtidigt eller inte... du lär märka vad hon gillar.

• Anonym (Yezz)

Kom-hit samtidigt som killen slickar med jämnt tempo på klitoris tycker jag är skönast.

Om du vill ge henne orgasm snabbt så gäller det att koncentrera dig på en punkt i taget. En kille som flänger omkring med tunga o fingrar är bara avtändande och känns oerfaren

Man måste hålla sig små masserande rörelser runt klitoris och stanna till när tjejen börjar andas tyngre, eller håller andan helt o hållet.

Tempot måste oxå vara jämnt. Ingen visp för att sekunden efter bli en stor platt stekspade som lapar i sig safter.

Övergången ska vara smidig.

Att skapa ett litet vacuum runt klittan är oxå jävlit skönt.

Det får dock nån man berätta om för jag vet bara hur d känns, inte hur det utförs????

• KimLinnefeldt
    Anonym (Yezz) skrev 2018-02-02 09:42:53 följande:

Kom-hit samtidigt som killen slickar med jämnt tempo på klitoris tycker jag är skönast.

Om du vill ge henne orgasm snabbt så gäller det att koncentrera dig på en punkt i taget. En kille som flänger omkring med tunga o fingrar är bara avtändande och känns oerfaren

Man måste hålla sig små masserande rörelser runt klitoris och stanna till när tjejen börjar andas tyngre, eller håller andan helt o hållet.

Tempot måste oxå vara jämnt. Ingen visp för att sekunden efter bli en stor platt stekspade som lapar i sig safter.

Det får dock nån man berätta om för jag vet bara hur d känns, inte hur det utförs????

Blir det inte för intensivt att slicka direkt på clittan?
  • Anonym (Rutinerad)

Tjejer olika? Har då aldrig upplevt olika med mina fasta förhållande då dom har fått orgasmer. Ons kan fejka!

Slicka klitoris och ta ett finger in. Massera lite uppe inte så långt in utan du känner att det är lite "senor" eller något annorlunda. Ofta reagerar tjejerna när du masserar den punkten. Så kallade g-punkten. Sen får man in tekniken och på något vis kan man följa tjejens takt så allt flyter på i rörelser

• Anonym (44)
    Anonym (Rutinerad) skrev 2018-02-02 10:20:27 följande:

Tjejer olika? Har då aldrig upplevt olika med mina fasta förhållande då dom har fått orgasmer. Ons kan fejka!

Slicka klitoris och ta ett finger in. Massera lite uppe inte så långt in utan du känner att det är lite "senor" eller något annorlunda. Ofta reagerar tjejerna när du masserar den punkten. Så kallade g-punkten. Sen får man in tekniken och på något vis kan man följa tjejens takt så allt flyter på i rörelser

Ska testa det! Tungan ute
  • Anonym (d)

Jodå, vi är olika. Jag kan få orgasmer som är olika bra beroende på hur killen gör. Bara för att jag får orgasm betyder inte det att det kändes fantastiskt.
    Nu är jag inte rädd för att tala om vad som känns skönt. Men det finns få saker som är så avtändande som killar som säger "men det funkade alltid för mitt/mina ex". ;)

TS, var inte rädd för att testa dig fram med varje ny tjej. Ibland funkar samma sak som innan, ibland inte. Be henne tala om vad som känns bra.

För egen del tycker jag det är sjukt obehagligt när det blir vakuum runt klitoris och lika obehagligt när det bara blir tryck på samma punkt. I kontrast till vad någon skrev ovan. Sedan är det inte säkert att exakt samma tillvägagångssätt funkar på mig alla gånger, eller med olika partners.
  • Anonym (d)

Och det funkar för dig. För mig hade det knappt gått att få orgasm om killen gjorde så. ;)
  • Anonym (44)
    Anonym (d) skrev 2018-02-02 10:36:47 följande:
    TS, var inte rädd för att testa dig fram med varje ny tjej. Ibland funkar samma sak som innan, ibland inte. Be henne tala om vad som känns bra.
    Om du träffade en ny kille som du var väldigt tänd på som slickade dig.
    Hur skulle du känna om han samtidigt smekte din anal lite lätt?
    Jag vet att mitt ex tyckte det var väldigt skönt! Det är sjukt upphetsande tycker jag men kanske inte nåt man gör direkt?
    Jag har ju inte varit med på ett tag och har haft samma kvinna i nästan 20 år. Idag tycker jag att kvinnor tar för sig mer...
  • Anonym (älskar slicka)

Många tjejer gillar att bli slickad runt analen för där finne det många känsliga punkter.o mellan musen o analen
    När du slickar så kan du även prova på att ta in ett finger inne i henne o ett finger i analen, föra det fram o tillbaka
    Det är inte alla tjejer som gillar men du kan ju fråga eller testa att stoppa in fingret lite tycker hon om det så kan du ta in det djupare.

• Anonym (d)
    Anonym (44) skrev 2018-02-02 10:57:56 följande:
    Jag vet att mitt ex tyckte det var väldigt skönt! Det är sjukt upphetsande tycker jag men kanske inte nåt man gör direkt?
    Jag har ju inte varit med på ett tag och har haft samma kvinna i nästan 20 år. Idag tycker jag att kvinnor tar för sig mer...
    Nu har jag personligen extremt dåliga erfarenheter av det så JAG skulle inte gilla det. Men jag skulle säga att det är som med allt annat, bara testa. Men kanske vänta med att testa tills ni båda verkligen är avslappnade med varandra och kan tala om om den andra gör något ni inte gillar. :)
  • Anonym (Sanna)

Ogillar vacuum runt klitoris men instämmer för övrigt med dig. Vi tycks fungera ungefär likadant. Inget runtflängande utan ett stadigt och jämnt tryck.

Många män gör misstaget att ändra tempo och /eller tryck när man som tjej närmar sig orgasm, det är jättejobbigt och då kan allt som byggts upp bara försvinna och man är tillbaka på ruta ett igen. Extremt frustrerande!

Tror dock att det kommer gå jättebra för dig, eftersom du gillar att ge oralsex och har saknat det. En man som inte vill slicka egentligen utan bara gör det pliktskyldigt är avtändande men en som gillar det är otroligt härligt!
  • Anonym (Sanna)
    KimLinnefeldt skrev 2018-02-02 10:16:40 följande:
    Blir det inte för intensivt att slicka direkt på clittan?
    Jag skulle inte komma alls utan slick/smek just där, det är det som är skönast för mig.
  • Anonym (Sanna)
    Anonym (44) skrev 2018-02-02 10:57:56 följande:
    Jag tycker det är extremt skönt. Får väldigt sköna orgasmer av ett finger analt samtidigt som jag blir slickad.
  • Richard1986

Som skrivits ovan så brukar lugna kontrollerande masserande rörelser runt klitoris vara uppskattat. Misstaget ovana ibland gör är att man doppar in hela tungan och glafsar runt i ett okontrollerat slickande och nafsande som ofta göra i amerikansk porrfilm. Men prata med henne och fråga vad hon gillar ! Det som en tjej gillar kan vara helt annorlunda för en annan... Min fru och flera andra kvinnor jag haft sex med har gillat att bli försiktigt fingerpullade i fittan eller röven samtidigt som man slickar.

• Anonym (Rutinerad)
    Anonym (d) skrev 2018-02-02 10:36:47 följande:

Jodå, vi är olika. Jag kan få orgasmer som är olika bra beroende på hur killen gör. Bara för att jag får orgasm betyder inte det att det kändes fantastiskt.

Nu är jag inte rädd för att tala om vad som känns skönt. Men det finns få saker som är så avtändande som killar som säger "men det funkade alltid för mitt/mina ex". ;)

För egen del tycker jag det är sjukt obehagligt när det blir vakuum runt klitoris och lika obehagligt när det bara blir tryck på samma punkt. I kontrast till vad någon skrev ovan. Sedan är det inte säkert att exakt samma tillvägagångssätt funkar på mig alla gånger, eller med olika partners.

Jo, men menar själva tekniken har fungerat på mina förhållande. Sen kommer man olika snabbt och skönt.

Med mitt ex hade vi sex först sen kom hon väldigt snabbt när man gick ner
  • Noname00

Brukar spänna ut fittläpparna lite lätt så man kommer åt sedan slicka fjäderlätt på klittan med tungspetsen, sedan låta fingret glida in och upp, man vet när man är rätt, man får respons direkt.
    Även varit med om en sprutorgasm det var otroligt härligt, hon stod på knä i sängen jag fingrar med långfingret upp mot g-punkten.
    Helt plötsligt började sammandragningarna, hon flämtade till samtidigt som  hennes safter flödade ut över min handled.
Svar på tråden Hur slickar man på bästa sätt!