Inlägg från: Anonym (h)
|
-
-
Ja, detsamma verkligen! Och särskilt när du fått höra hjärta och allt. :(Anonym (Elin) skrev 2018-02-07 09:55:06 följande:Jag är ledsen för din skull vad du går igenom :( Jag blöder inte heller så mycket, som en lite mindre mens ungefär, men värk har jag nog ännu. Inte jättekraftig men som mens där också.. Jag känner mig också lite bättre för varje dag, det är ju bara att gå vidare och hoppas att min kropp fungerar som den ska. Hoppas du hittar mycket roligt att göra så du inte behöver gå och grubbla!! Dethär låter säkert ganska hemskt, men hela upplevelsen har fått mig att inse hur mycket jag nog vill ha barn. Denhär graviditeten var inte planerad och mycket oväntad och jag hade nog innerts inne inte riktigt blivit van med tanken ännu på att vi skulle ha barn. Men ändå går det i vågor hur jag känner om jag vill bli gravid igen direkt eller inte, en timme kan jag tycka en sak för att i nästa timme tycka en annan. Är det så för dig också?
Ja jag känner igen mig väldigt mycket i det du skriver, man har liksom "fått smak" på något och nu känns det som att instinkten att få ett barn är starkare än någonsin. Antar att det är naturligt att känna så.
Jag skulle nog gärna försöka bli med barn igen snart men min sambo är utomlands i flera månader just nu. Tungt att gå igenom detta utan att ha honom här man samtidigt så gör det att jag känner mindre stress med att ägglossning och mens ska komma igång fort, det hade jag nog gjort om han varit här. Kanske bara bra att vänta lite.
Ett konstigt symtom jag har fått är att det läcker mjölk ur brösten!! :o Tycker det är väldigt konstigt eftersom det var såpass tidigt. Har du också fått det?