Hjälp
Hej alla!
Jag har en brorsa som kom nyss ut ur häktet (han hade restriktioner, alltså att han inte fick prata med någon) och har blivit heeeeellt galen. Varje natt så skriker han på alla, alltså att han är alltid arg, när han blir arg slår han oss alla till och med min mamma (hone ensamvårdnad alltså att vår pappa lämna oss), hans muskler är alltid spända, han hör inre röster och han nekar till allt. Vi alla misstänker att han tar tramadol för att vi har hittat tramadol paketer och han frågar alltid om pengar när han är ute för att han vill köpa cigg, en dag köpte min morsa cigg till han och han gick ut med ciggpacketet och ändå så frågade han efter pengar och hans förklaring var "mitt ciggpacket är slut måste köpa ett nytt". Han har erkänt att han röker hasch. Han var i toaletten under någon dag och jag hörde honom sniffa något, hans näsa har börjat blöda efter hans utgång från häktet. Jag misstänker att han är en psykopat dock. Han har missbrukat i några år men han blev mycket värre när han gick ut ur häktet.
Jag undrar om någon av er kunde hjälpa mig och min familj genom att ge några råd om hur vi ska få bort honom från allt det där dåliga.