• Rubia

kellogs flingor??

OK, det låter ju betryggande, men om man som jag äter MItt Val Kvinna plus att jag åtminstone i början av graviditeten åt flingor både morgon och kväll - kan man fortfarande känna sig lugn? Vad jag tycker är oklart är om det handlar om nya "recept" på flingorna, typ "Nu ännu godare smak", för corn flakes t ex har väl ändå Kelloggs sålt i typ 30 år i Danmark också? Har Kelloggs gjort en liknande ansökan om att få berika sina produkter i Sverige och här fått godkänt (så att de berikade produkterna redan finns i affärerna här) eller är det något nytt som de har testat i Danmark först eller? Fast nu krånglar jag kanske till allting i onödan... dessutom är jag ju i v. 30 så skadan är väl redan skedd om det nu finns någon skada som kan ske... Åt på samma sätt när jag väntade sonen och han blev ju OK, men då kanske inte produkterna var så berikade, eller?? Kanske borde skriva till Kelloggs och fråga när de gjorde förändringen på flingorna (om de nu har gjort förändringen i Sverige redan).

Svar på tråden kellogs flingor??