• Fridiii

Kolloidalt silver till hund, erfarenhet?

Hej!

Finns det någon här som har provat kolloidalt silver till hund? Vilken anledning? Bra eller dåligt? 

• Svar på tråden Kolloidalt silver till hund, erfarenhet?
  • Hermioney
    Fridiii skrev 2018-02-07 00:50:48 följande:

Hej!

Finns det någon här som har provat kolloidalt silver till hund? Vilken anledning? Bra eller dåligt? 

Varför skulle du ge din hund det?

Finns ingen anledning!

Kollodialt Silver tar människor när de har fått cancer
  • lavdn1937ll

Vill du experimentera på dig själv med massa skräp så varsågod men utsätt inte ett oskyldigt djur för detta! Jag börjar bli mer för att folk ska få genomgå intelligenstest innan de skaffar djur. Ta hunden till veterinären om den är sjuk.

• mockingbird
    lavdn1937ll skrev 2018-02-07 11:39:26 följande:

Vill du experimentera på dig själv med massa skräp så varsågod men utsätt inte ett oskyldigt djur för detta! Jag börjar bli mer för att folk ska få genomgå intelligenstest innan de skaffar djur. Ta hunden till veterinären om den är sjuk.

Kan inte annat än hålla med
  • Fridiii

Nu tänkte jag utvärtes och inte invärtes förstås. Har läst om väldigt många hundar som har blivit hjälpta från eksem, svamp o diverse om sina tassar tack vare kolloidalt silver men okej nu vet jag er åsikt här

• Deceree1

Så här ser man ut om man tar för mycket colodialt silver. Det går aldrig ur kroppen heller. Så varför ge sig på något så idiotiskt? Det är ju en metall. De säger sig väl självt att metall inte hör hemma inuti kroppen!!

• Tom Araya
    Deceree1 skrev 2018-02-07 23:41:02 följande:

Så här ser man ut om man tar för mycket colodialt silver. Det går aldrig ur kroppen heller. Så varför ge sig på något så idiotiskt? Det är ju en metall. De säger sig väl självt att metall inte hör hemma inuti kroppen!!

Att metaller inte hör hemma i kroppen stämmer såklart inte.

Järn, kalium, koppar, krom, molybden, mangan, zink, natrium, magnesium är exempel på metaller vi behöver ha i oss.

www.halsosidorna.se/Mineraler.htm

Svar på tråden Kolloidalt silver till hund, erfarenhet?