Inlägg från: uniMog |Visa alla inlägg
  • uniMog

Kamouflagekläder

Här är en tuggumihjärna till!

Nina har jättefina blå camobyxor

// Pejgan
  • uniMog

kamouflagekläder används ju även av jägare och djurskådare så man måste inte dra kopplingen till krig med en gång

// Pejgan
  • uniMog

Sunflower, precis där sa du något.. DU förknippar det med krig därför reagerar du, jag förknippar det lika mycket med naturliv och reagerar därför inte negativt.

Trådstartaren däremot kallar ju "oss" för tuggumihjärnor för att vi inte har samma referensramar som hon.. det tycker jag är fånigt.

// Pejgan

• uniMog

sunflower, och som hårdrocksbrud ser jag inget konstigt med dödskallemönster heller.... förknippar det med en tuff stil och med pirater?

// Pejgan

• uniMog

...och för övrigt finns det ju avdelningar bland soldater runt om i världen som inte bär kamouflagefärgat.. ska vi sluta bära tex vita kläder också? Att civilister började bära militärinspirerade kläder beror ju inte på att de tycker krig är coolt...

// Pejgan

• uniMog

A73H, som jag skrev tidigare.... jägare och djurskådare använder ofta kamouflagemönster. För att inte tala om att det användes av diverse vietnammotståndare

// Pejgan

• uniMog

michiara, cubus hade flera modeller av rosa camobyxor iförrgår! Såg åtminstone från strl 86-uppåt

// Pejgan

Svar på tråden Kamouflagekläder