Kamouflagekläder
Jag har militärkläder när jag jagar - av den enkla anledningen att de är gjorda för skog/natur och är otroligt sköna. Har det även i stugan om jag jobbar med veden, målar eller annat som kräver oömma kläder...
Jag har militärkläder när jag jagar - av den enkla anledningen att de är gjorda för skog/natur och är otroligt sköna. Har det även i stugan om jag jobbar med veden, målar eller annat som kräver oömma kläder...
Tygtiger: Vill bara säga att jag växte oxå upp med M-59:or och senare M-90 ställ men senare (och jag växte på brädden
)var det lättare att få tag på kamouflage än helgrönt TROTS att min pappa jobbar inom militären. Promise!
Och lite OT, jag har "alltid" skjutit och vetat om krig och alla stackars barn, vuxna o trasiga familjer.
Men modemässigt så får jag faktiskt kväljningar av 70-tals plychkläder osv,(då jag var tvungen att bära de under uppväxten) - så visst kan jag tänka mig att en del som kommer från krigshärjade länder kväljs oavsett om det är stadskammo eller rosa, mode eller inte. MEN jag personligen har inga problem med militärkläder.
Gav bort ett par brallor (som man oxå kunde vika upp o göra shorts av) till en arbetskompis nyfödde förra året, det jag inte tänkte på var att pappan var Östtysk och mamman Polska - DET tänkte jag bara inte på - tyckte bara de var fräcka. Jaja, jag skickade inte med varken handgranatattrapper eller en plastAK eller liknande. ... Jo ett babygym men det kanske var hemskt det med
Inte lätt att göra rätt alltid, men jag skulle ha satt på mitt ev.framtida barn dom byxorna faktiskt. Jag är väl hemsk eller så då, men jag skulle oxå sätta på en tjej en jättesöt klänning. Rosa tom
DELM, sant... Både Vietnam o Irak är praktexemplar tycker jag!