Kamouflagekläder
Är det öht intressant att höra en åsikt från en tuggummihjärna?
Är det öht intressant att höra en åsikt från en tuggummihjärna?
Kan inte säga att jag tycker det är snyggt, ffa inte rosa, men när den dagen kommer som lillan vill följa med sin far och jaga så kommer jag köpa det åt henne.
A73H:
okunskap?
Vad är värst? Den som ger sig eller den som står upp och kämpar? Varför inte lägga ner precis allt? Vi skippar kläder och namn. Rakar alla kort. Föder inga barn själva utan låter det ske i rent vetenskapligt syfte i provrör och kuvöser.
Vi får revidera hela vårt språk och dess uppbyggnad då det är väldigt könsbaserat. Ord som bra, ok, nej, ja får helt uteslutas då ok för en person kan vara icke ok för en annan.
Kjolar går inte att ha, det befäster könsrollen kvinna. Byxor går inte att ha för det befäster könsrollen man. Vi är ju inte två kön, eller?
Vi kan inte ha vissa mönster för det finns krig här i världen. Vi kan inte kalla våra namn det vi vill för det kan ge negativa associationer för någon.
Ska vi fortsätta i oändlighet?
Blir ni nöjda då?
Eller ni tycker inte att ni drar det här med jämställdhet och världssamvete lite väl långt?
Bonanza: kör hårt.
Bonanza:
Vill du bli tagen som en seriös debattör bör du sluta med såna antaganden och slutledningar. Det visar bara på din bristande kompetens att respektera andras åsikter.
Bonanza:
Är jag aggessivare än du (för att ta ett exempel)?
För min del behöver du verkligen inte trippa på några tår, men du får gärna lära dig föra en seriös debatt.
Jag tar inte ansvar för det du väljer att lägga in i det jag skriver. Är det jobbigt att läsa så är det bara att sluta.
Till sist: Antar att jag ska räkna in mig i den grupp du refererar till som idioter? Om inte får du gärna säga det. Till dess ser jag dina inlägg som mindre läsvärda.
Ja, men se där. Jag är skyldig bonanza en ursäkt. Läste fel i hennes inlägg.
Ber om ursäkt för det.
sukkubus:
märkligt, har flera gästboksinlägg och ja, jag sitter på beta.
Har dock valt att inte visa den, men det har inte hindrat andra. Dom kanske gjort det via gamla famlijeliv?
Skicka ett meddelande om det du inte vill säga det här
A73H:
Jag har nog inte missat poängen. Anser dock inte att bonanza för en seriös debatt. Varken mer eller mindre.
Vet inte varför du skulle be mig om ursäkt?
adrenalin: Toatalt ot nu, men var spice girls någonsin smakfulla?