• Anonym (Vill bli smiskad)

Jag vill ha smisk

Jag vet inte hur jag ska lägga upp det för sambon, jag skulle vilja att han lägger mig över knät och smiskar mig, med röda skinkor puttar han sen ner mig i sängen och knullar mig hårt bakifrån... eller så lämnar han mig där och går ut, jag får då vänta på resten av "bestraffningen" tills han är redo.... jag kan alltså gå runt i huset men nervöst vänta :) det tänder mig så sjukt mycket att fantisera om detta. Självklart så förstår jag att det kanske inte känns lika kul när vi väl testar. Problemet är att jag inte vet hur jag ska ta upp det, vi har annars ett kul sexliv och brukar testa nya saker, ibland så slutar det efter att ha provat en gång och ibland har det blivit sånt vi gör ofta.

Just det här vet jag inte varför jag blir så nervös av, kanske lite extra tabu, vi brukar ta upp nya idéer när vi är lite småfulla och slappnar av mer men jag är så orolig att jag inte får fram det ordentligt och ville inte att det ska missuppfattas.

Jag brukar vara lite undergiven och det händer att jag får en dask, dock väldigt sällan som om han inte riktigt vågar, men jag försöker visa att jag gillar det. Jag funderar på att skriva ett brev och packa ner mer lunchlådan så slipper jag vara där när han läser ifall han tycker att jag är konstig... vi dömer inte varandra och är alltid öppna för att testa nya saker men ändå så blir jag här så himla nervös, ge mig tips hur jag ska få fram det :)

• Svar på tråden Jag vill ha smisk
  • Anonym (Lust)

...kanske se nån film tillsammans med en smiskscen du tycker om...

Visa honom med ditt beteende att du gillar det.. idén om brev är ju bra.

Vem skulle inte uppskatta ett sånt..

Själv skulle jag åka direkt förbi "leksaksbutiken" och köpt någon bra smisksak...piska eller paddel..

• Anonym (Guida)

Antingen kan du säga det på ett skämtsamt sätt när ni har kommit igång typ ?spank me baby? och se om han gör det.

Eller, så kan ni kolla på en film tillsammans och så börjar du göra det de på filmen gör och då kanske han också gör det och då kan du visa att du gillar det när han gör det.

Eller så säger du bara rätt upp och ner ?jag vill testa att du smiskar mig? ???? han kan bli förvånad men uppskattar nog att du är framåt

• Johan Ason

Provocera honom lite,?

Typ... "- Du är inte man nog att ...ge din kvinna lite smisk när hon varit stygg ..och behöver.." ..Säg det med glimten i ögat

• Anonym (Lilla my)

Bind ihop ett björkris och ge till honom medan du bekänner vilka dumheter du gjort.

• Johan Ason
    Anonym (Lilla my) skrev 2018-02-11 11:34:44 följande:

Bind ihop ett björkris och ge till honom medan du bekänner vilka dumheter du gjort.

Bra förslag..lätt att förstå.. och när du lämnar över riset har du bara en gosig tröja på dej...inget mer...rumpan ska ju bli varm av riset
  • Johan Ason

Bra förslag..lätt att förstå.. och när du lämnar över riset har du bara en gosig tröja på dej...inget mer...rumpan ska ju bli varm av riset
  • Anonym (M36)

Påminner om oss, alltså jag och min tjej. Vi var lite smålulliga en kväll och vi kom in på sexleksaker. Jag bad henne kolla efter en ny leksak på internet. Hon kollade lite och hamnade lite oskyldigt in på smiskor och tillslut sa hon att hon ville köpa en flogger. (En typ av piska) När jag frågade henne om hon ville ha smisk så sa hon, ja jag tror det. Vi har ännu inte köpt någon flogger men det kanske kommer. Däremot var jag tvungen att följa upp smisktemat förra helgen. Jag sa åt henne att ställa sig på alla fyra och jag smiskade henne ganska bra med handen. Hon blev alldeles röd på rumpan. Av vissa smällar var hon tvungen att säga aj! :)

Utan att ha smekt hennes fitta en gång innan så när jag känner med handen där är hon plaskvåt så hon gillade det. Även jag gillade att smiska henne. Hon kommer få mera smisk och inom en snar framtid kommer hon få dra ner trosor och lägga sig över mitt knä (jag är då fullt påklädd) så ska hon få ordentligt med smisk. Hon kommer även få veta varför hon får smisk så jag väntar bara på ett tillfälle när hon gör bort sig lite. Typ glömmer något eller kommer för sent typ.

Som förslag kan du puta med rumpan lite när han går förbi dig. Om du bara får en liten dask på rumpan så visa att du tycker om det, typ stöna lite eller så. Skulle han säga något så följ upp och säg att du skulle vilja ha mera smisk. Det är svårt för oss killar att läsa tankar och att slå en tjej kan ta emot. Men har hon gett sitt godkännande så är det enklare. Jag tyckte set tog emot lite första gången men nu ser jag faktiskt fram mot nästa gång jag får smiska henne.

Lycka till och dela gärna med dig av era erfarenheter.

• Anonym (Annika)

Är ts ovan ska hon absolut inte börja med björkris. Det svider nåt överjävligt och kräver nog att man är väldigt van vid handsmisk och kanske även med bälte eller hårborste. Men annars gillar jag upplägget.
  • Anonym (Otroligt töntigt...)

Ytterligare en man som sitter vid datorn och fantiserar.
    Låtsas att han är kvinna och onanerar samtidigt..Jisses vilken fjant

• Anonym (Hmm)

Hahahaha - touchè!!!
    Flåstomte igen .... vanligt här!!

Svar på tråden Jag vill ha smisk