Jag vill ha smisk
Jag vet inte hur jag ska lägga upp det för sambon, jag skulle vilja att han lägger mig över knät och smiskar mig, med röda skinkor puttar han sen ner mig i sängen och knullar mig hårt bakifrån... eller så lämnar han mig där och går ut, jag får då vänta på resten av "bestraffningen" tills han är redo.... jag kan alltså gå runt i huset men nervöst vänta :) det tänder mig så sjukt mycket att fantisera om detta. Självklart så förstår jag att det kanske inte känns lika kul när vi väl testar. Problemet är att jag inte vet hur jag ska ta upp det, vi har annars ett kul sexliv och brukar testa nya saker, ibland så slutar det efter att ha provat en gång och ibland har det blivit sånt vi gör ofta.
Just det här vet jag inte varför jag blir så nervös av, kanske lite extra tabu, vi brukar ta upp nya idéer när vi är lite småfulla och slappnar av mer men jag är så orolig att jag inte får fram det ordentligt och ville inte att det ska missuppfattas.
Jag brukar vara lite undergiven och det händer att jag får en dask, dock väldigt sällan som om han inte riktigt vågar, men jag försöker visa att jag gillar det. Jag funderar på att skriva ett brev och packa ner mer lunchlådan så slipper jag vara där när han läser ifall han tycker att jag är konstig... vi dömer inte varandra och är alltid öppna för att testa nya saker men ändå så blir jag här så himla nervös, ge mig tips hur jag ska få fram det :)