• klyban

Avtändning tramadol

Azmaan371 skrev 2018-02-12 02:22:31 följande:
    Sluta klaga över en tramadol avtändning det är bara att hålla ut och det är ingenting om man jämför med andra droger och som din pojkvän sa skyll dig själv
    Vilka andra droger skulle det vara?
    Tramadol tillhör en av de värre, så konstigt påstående på detta.
    hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (Beirut) skrev 2018-02-12 07:03:33 följande:
    Lyrika till exempel
    Är den avtändningen värre än på tramadol?
    hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (Lyrica) skrev 2018-02-12 12:19:19 följande:
    Tramadol ska vara väldigt svåra att sluta med, de ska fasas ut.
    Men Lyrica ska vara rena helvetet att sluta med.
    Jag äter Lyrica för nervsmärta och läst om hur vidrigt det är om man inte tar dem mer och avgiftningen sitter i länge.
    Folk är sjuka i månader efteråt.
    Det finns en stor grupp på facebook, över 6000 medlemmar som kämpar med att sluta ta Lyrica.

Aldrig hört eller prövat, men vet dessa i benzområdet inte alltid är så enkla att hantera.
    Även om de försöker säga annat.

Tramadol är hemska att sluta med, men har nog en del med att göra att de har en SSRI-liknande effekt också.
    Men samtidigt så är opioider och och opiater såna som är extremt svåra att sluta med, och att lyrica är svårare hjälper ju inte de på tramadol.
    Vi har ju även benzo vid flerårskonsumtion, som är sjukt hemskt och sluta med också.

Men som ovan att berätta att tramadol är bara att sluta med, känns inte riktigt rätt.
    Det är ingen tillfällighet att man sugs in i morfinmedicinerna, så förringa hjälper ingen.

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (Beirut) skrev 2018-02-12 13:47:13 följande:
    Om man har både tramadol och Lyrika mot smärta då blir man ganska förbannad rent ut sagt när man läser om nån som börjat ( två ggr!!! ) och dessutom är tillsammans med en karl som kränger dessa preparat.
    Man börjar inte äta tramadol eller Lyrika för att det är kul eller för att man är nyfiken. Man börjar med dessa mediciner för att man har ex kronisk djävulsk smärta!! !!!

Tramadol tar måttlig smärta, och skrivs ut för detta och itne värsta tänkbara smärta.
    Men om bara alla var införstådda med vad de tar, så kanske de skulle klara av abstinensen sen.

Men gör inte så mycket för de som tagit så mycket som TS.

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (Beirut) skrev 2018-02-13 21:05:12 följande:
    Fast jag har båda och jag har ingen "måttlig" smärta
    Det var till de som säger det är för extrem smärta, det är faktiskt idag det första troliga steget om man tar starkare smärtstillande.
    hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (Solsken) skrev 2018-03-13 23:16:24 följande:
    Min bror dog i november av tramadol. Han ville så gärna leva han somnade och dog i sömnen. Vi hittade han i hans hem. Snälla sälj inte tramadol eller inta det. Hoppas ni slutar det gör så ont förlora någon. Han stod mig så nära.

Tråkigt och höra, dock för dö av tramadol så får man verkligen överdriva extremt mycket.
    Sällan man hör någon dö av tramadol, det kan inte vara nån mer iblandad eller kanske även benzo?

hur många meter var det?
Svar på tråden Avtändning tramadol