Anonym (Been there) skrev 2018-02-11 20:37:00 följande:
Mitt råd är att titta på hur dom skriver, att dom är intresserade av DIG och inte bara av att ligga.
Ja, precis bild på kön överlag gick bort. De killarna jag träffade hade en påklädd bild, kostym eller en mer sensuell bild på tex överkroppen, lite mer smakfullt.
Jag har ett jobb där ?allt? har med utseende att göra och jag skrev att jag är ytlig, man ska vara hel och ren och gärna ha ett intresse inatt hålla sig snygg. Det märks vilka som är desperata, var många killar son skrev om och om igen men som jag aldrig svarade.
Skrev nog ganska länge innan jag träffade en kille och det fångade nog deras intresse ännu mer och då blev det lite mer spänning när man väl träffades. Vissa hör av sig än idag för att kolla om jag blivit singel än :)
Tänk noga igenom din presentation och vad du söker, jag var brutalt ärlig (har svårt att säga nej i vanliga fall) men här får man säga nej! Lägg upp en snygg bild, sensuell, lite lyxigt som får de där killarna med det lilla extra att stanna upp ;)
Tycker det känns bättre att skriva ett tag innan så man verkligen blir intresserad och VILL ses. Vissa som jag har fått kontakt med verkar så ointressanta, bara genom hur de skriver, jag märker ganska snabbt ifall de tilltalar mig bara genom språket. Man märker att vissa är desperata för de skriver till mig endast för att jag är tjej i rätt område, och inte för att min presentation intresserar dem! De söker liksom vad som helst bara de får ligga känns det som :/
Sen vissa som tjatar om massa bilder.. Är det ett varningstecken tro? Förstår att man vill se hur den andre ser ut, men när de vill ha massa bilder och naket direkt.. Jag vill inte skicka nakenbilder direkt till alla jag snackar med.