• Anonym (Nisse)

Finns det tjejer som vill men inte får knulla?

Vad tror ni?

Måste iså fall kännas svårt att få nej av en kille därför att de allra flesta killar vill mest hela tiden..

• Svar på tråden Finns det tjejer som vill men inte får knulla?
  • Anonym (xk)

Ja det finns det.
    ja det känns för jävligt.

• Anonym (Nisse)
    Anonym (xk) skrev 2018-02-13 15:05:12 följande:

Ja det finns det.
    ja det känns för jävligt.

Ok. Är du en tjej vill men har svårt för att få till det?
  • Anonym (jepp)
    Anonym (Nisse) skrev 2018-02-13 15:06:40 följande:
    Ok. Är du en tjej vill men har svårt för att få till det?
    Ja det finns det. Snygg dessutom och många anbud, men har grejor i min personlighet som begränsar mig. Har också blivit dåligt behandlad och avstår hellre än förnedras av players och män som inte kan leverera.

Nöjer mig med att flirta och fantisera...garanterat fritt från besvikelser!
  • Anonym (Lena)

Ligga får jag, men kanske inte i den omfattning jag skulle önska då jag har större sexdrift än min sambo. Han skulle få komma till varje dag om han ville, men blir 1 - 2 gånger i veckan bara tyvärr.

• Anonym (Nisse)
    Anonym (jepp) skrev 2018-02-13 15:13:24 följande:
    Ja det finns det. Snygg dessutom och många anbud, men har grejor i min personlighet som begränsar mig. Har också blivit dåligt behandlad och avstår hellre än förnedras av players och män som inte kan leverera.

Nöjer mig med att flirta och fantisera...garanterat fritt från besvikelser!
    Jag är också snygg.

"Förnedras av players och män som inte kan leverera"

Förnedras, hur? "Inte leverera", hur menar du?
  • Anonym (Önskan)
    Anonym (Lena) skrev 2018-02-13 15:16:32 följande:

Ligga får jag, men kanske inte i den omfattning jag skulle önska då jag har större sexdrift än min sambo. Han skulle få komma till varje dag om han ville, men blir 1 - 2 gånger i veckan bara tyvärr.

Lycklig man du har, synd att han inte tar tillvara på det.
  • Anders 386
    Anonym (Nisse) skrev 2018-02-13 15:00:08 följande:

Vad tror ni?

Måste iså fall kännas svårt att få nej av en kille därför att de allra flesta killar vill mest hela tiden..

Det är en myt att dom allra flesta killar vill ligga hela tiden. Finns massor av kvinnor som känner sig ratade p.g.a. deras män inte vill ligga lika ofta som dom själva. Hänger du här på FL ett tag så ser du en annan verklighet än din. 
  • Anonym (jepp)
    Anonym (Nisse) skrev 2018-02-13 15:16:53 följande:
    Jag är också snygg.

"Förnedras av players och män som inte kan leverera"

Förnedras, hur? "Inte leverera", hur menar du?
    Faller för fel typer bara som är lika pajade som jag..förmodligen pga dessa saker i min personlighet som begränsar mig från att ha friska relationer och bra sex i nuläget.

Men är ganska okej med det trots allt för jag har haft min beskärda del med mycket och bra sex  även om det inte riktigt kommit upp i den omfattning och med de människor jag nog behövt och önskat.
  • Anonym (Jgzjgzjzg)

Jaså. Jag är 38 år och har legat med tre killar. Önskar det var många fler. Det där att tjejer i princip får slåss för att hålla män på avstånd känner jag inte igen. Nu är jag visserligen litteraturintresserad ( dvs ointresserad av att shoppa kläder och smink) och ganska blyg, så jag är nog inte killars idealtjej, men ändå.

Killarna vill ha blonda bimbos med stora bröst, och blir sura för att de inte får ha sex med dem. Den lilla grå tjejen i hörnet är de ointresserade av. Det är min erfarenhet.

• Anonym (tjej96)

jag är alltid kåt, alltid redo men min kille runkar istället.

Han brukar be mig tänka på något annat (tex klor mot en svart tavla) när jag är kåt så jag blir okåt. 
    Brukar ofta sluta med att jag får gå in på toaletten och leka med dildon istället.

Funderat på att vara otrogen, speciellt när killar kommer fram på stan och ger mig komplimanger osv... men det känns inte rätt.
    Har jag tur får jag en 45 sekunders knull av min kille varannan månad efter mycket tjat från min sida, tyvärr.Rynkar på näsan

Svar på tråden Finns det tjejer som vill men inte får knulla?