Finns det tjejer som vill men inte får knulla?
Vad tror ni?
Måste iså fall kännas svårt att få nej av en kille därför att de allra flesta killar vill mest hela tiden..
Vad tror ni?
Måste iså fall kännas svårt att få nej av en kille därför att de allra flesta killar vill mest hela tiden..
jag är alltid kåt, alltid redo men min kille runkar istället.
Han brukar be mig tänka på något annat (tex klor mot en svart tavla) när jag är kåt så jag blir okåt.
Brukar ofta sluta med att jag får gå in på toaletten och leka med dildon istället.
Funderat på att vara otrogen, speciellt när killar kommer fram på stan och ger mig komplimanger osv... men det känns inte rätt.
Har jag tur får jag en 45 sekunders knull av min kille varannan månad efter mycket tjat från min sida, tyvärr.
Jaså. Jag är 38 år och har legat med tre killar. Önskar det var många fler. Det där att tjejer i princip får slåss för att hålla män på avstånd känner jag inte igen. Nu är jag visserligen litteraturintresserad ( dvs ointresserad av att shoppa kläder och smink) och ganska blyg, så jag är nog inte killars idealtjej, men ändå.
Killarna vill ha blonda bimbos med stora bröst, och blir sura för att de inte får ha sex med dem. Den lilla grå tjejen i hörnet är de ointresserade av. Det är min erfarenhet.
jag är alltid kåt, alltid redo men min kille runkar istället.
Han brukar be mig tänka på något annat (tex klor mot en svart tavla) när jag är kåt så jag blir okåt.
Brukar ofta sluta med att jag får gå in på toaletten och leka med dildon istället.
Funderat på att vara otrogen, speciellt när killar kommer fram på stan och ger mig komplimanger osv... men det känns inte rätt.
Har jag tur får jag en 45 sekunders knull av min kille varannan månad efter mycket tjat från min sida, tyvärr.
Ja det finns det. Snygg dessutom och många anbud, men har grejor i min personlighet som begränsar mig. Har också blivit dåligt behandlad och avstår hellre än förnedras av players och män som inte kan leverera.
Nöjer mig med att flirta och fantisera...garanterat fritt från besvikelser!
Jag tror inte alls att det är så egentligen. Men dom där du kallar "blonda bimbos" får inte ligga mer bara för dom är blonda och har stora bröst. Det beror istället på att dom exponerar sig för män, dom signalerar att dom välkomnar uppvaktning. Troligen sänder du inte ut samma signaler, du gör helt enkelt inte reklam för dig på samma sätt. Men om killar får välja är det mycket troligt att många valde dig framför bimbon - men du signalerar inte att du är tillgänglig. Det handlar helt enkelt om marknadsföring. Ingen trevlig sanning, men ungefär så funkar det.
Jaså. Jag är 38 år och har legat med tre killar. Önskar det var många fler. Det där att tjejer i princip får slåss för att hålla män på avstånd känner jag inte igen. Nu är jag visserligen litteraturintresserad ( dvs ointresserad av att shoppa kläder och smink) och ganska blyg, så jag är nog inte killars idealtjej, men ändå.
Killarna vill ha blonda bimbos med stora bröst, och blir sura för att de inte får ha sex med dem. Den lilla grå tjejen i hörnet är de ointresserade av. Det är min erfarenhet.
Ja , men män och kvinnor menar ofta olika saker med ? inte får knulla ? .
Män : de får inte knulla med någon överhuvudtaget .
Kvinnor : de får inte knulla med just den mannen / männen de vill knulla...