Syskonförsök via IVF våren 2018
Jag har samma test dag :) håller med, evighet t dess. Vårt MA avstannade eg v5+? Men upptäckte vid tidiga vul men visste nog att de var så...
Nu håller vi tummar o tår! :)
Jag har samma test dag :) håller med, evighet t dess. Vårt MA avstannade eg v5+? Men upptäckte vid tidiga vul men visste nog att de var så...
Nu håller vi tummar o tår! :)
Usch stackars! Hur mår du idag?
Ja känner bara av mage o bröst pga lutinusen.. tar så många olika tabletter (trombyl, pravidel, prednisolon plus spruta fragmin) så ja vet eg inte vad som ger vilka biverkningar..
Fick brev fr kliniken idag. Ingen av våra 7 andra hade klarat sig t frysen :'( så nu ligger allt hopp på de små i magen.. Ingen press alls..
Stackars! Bra att få kolla upp om det inte känns bättre.. överstimulering kan ju slå till rejält om man blivit gravid (vilket vi hoppas på men du måste ju må bra med).. En del av med jag tar är ju emot överstimulering men tror ja ska ta de flesta tom v8 om vi har sån tur
Jag har haft en skitdag med mycket tvivel... känns som mensvärk fast ja vet att det kan vara lutinusen... Jag har glömt att ruvningen är så jobbig..
Stackars! Bra att få kolla upp om det inte känns bättre.. överstimulering kan ju slå till rejält om man blivit gravid (vilket vi hoppas på men du måste ju må bra med).. En del av med jag tar är ju emot överstimulering men tror ja ska ta de flesta tom v8 om vi har sån tur
Jag har haft en skitdag med mycket tvivel... känns som mensvärk fast ja vet att det kan vara lutinusen... Jag har glömt att ruvningen är så jobbig..
Jag är galet svullen med. Mår ok.dock. Håller in magen på jobbet när jag passerar folk för att inte få nån gravidfråga...
Hur mår du annars?
Här har det varit kaos dag.. va tvungen att bära dottern o fick ont efter:( samtidigt va situationen sån att ja aldrig kunnat göra annat men tankarna fanns att "tänk om det är kört pga det här.."
Hur gör ni andra m barnen? Lyfter o bär ni som vanligt?
I förrgår fick jag se hjärtslag på VUL i v 7+2. Allt såg fint ut. Normal storlek, lång, stängd livmordertapp. Igår fick jag en svagt brunfärgad flytning och även lite, lite (pyttelite) brunfärgat på toalettpappret idag med. Nu blir jag skitnojig för missfall. Kan det vara VUL:et som gjorde att det blev så?
Ruvardag 8 idag och alla symtom har försvunnit. Borde få mens i dagarna om det inte blir nåt. Sååå svårt att låta bli att testa!
Jag har kännt efter massa idag med :(
Mindre öm i brösten bla.. Men fortfarande toksvullen jag har aldrig fått mens förrän ja slutar m lutinus o tvärtemot dig så vill js inte ens testa på fredag :s
Hur känns det idag?
Jag har ont i magen mest...
Senaste gången tyckte jag ruvarperioden var lite påfrestande psykiskt till skillnad mot första då jag var hur lugn som helst.
Om en vecka drygt återförs det sista ägget och jag hoppas att det är guldägget!
Hoppas så för er som ruvar!!