• Nyfiken gul

Varför duger inte jag?

mitt råd är att du ska strunta i precis ALLT som har med killar att göra och FÖRST tänka på DIG coh BARNET!

Glöm inte att du är ansvarig förälder för ett barn som behöver dig!!!

Man kan inte hänga upp hela sitt liv på en enda kille som ändå inte vill ha dig och som är så kontrollernade som han är... När du är stark o bryter dig ur kommer han krypandes och vill vara med dig igen och när han fått dig att må dåligt igen sticker han...

är det ett liv du vill ge ditt barn???

Varför inte satsa på DIG SJÄLV!?

Sluta ljug för dig själv och ta emot den hjälpen du får och har fått under åren. Jag har mått oerhört psykiskt dåligt och legat inne i två perioder och det var det bästa jag någonsin gjort. Då fick jag äntligen chans att bearbeta allt mitt negativa och få ordning på mina tankar och slippa bli manipulerad av omgivningen som i vissa fall INTE ville mitt bästa utan snarare bara ville utnyttja mig...

Det jag undrar över i all denna historia du berättar så undrar jag : VART ÄR DU?

Det enda jag ser i histioren är en skugga av någon..... ingen person, ingen som säger JAG tycker, JAG vill, JAG anser.... utan hela tiden hänger upp sig på vad ANDRA säger och tycker....

Nu är du mamma och måste stå till svars för dina handlingar, det du gör påverkar barnet direkt.

Vilket liv vill du ge ditt barn?

Svar på tråden Varför duger inte jag?