Varför bryr män sig så lite om kläder och utseende generellt?
Speciellt när det är så viktigt för oss kvinnor som ni så gärna vill ha?
Det är riktigt deprimerande speciellt om man söker lite mognare killar. Kläder gör mannen;)
Speciellt när det är så viktigt för oss kvinnor som ni så gärna vill ha?
Det är riktigt deprimerande speciellt om man söker lite mognare killar. Kläder gör mannen;)
Det är helt ok med urringningar, men det drar till sig mäns blickar och det antar jag alla tjejer och kvinnor är medvetna om. Att säga att man har urringat enbart för att det är skönt eller för att det är fint och inte vara medveten om att det även drar till sig mäns blickar och många mäns intressen, det tror jag är väldigt få kvinnor som inte inser.
Jag ber om ursäkt för att det lät som att jag trodde du medvetet valde kläder för att framhäva kroppen. Jag tror definitivt på att du tycker att funktion är viktigast. Det har jag lätt att förstå, när man är ute i naturen. Kanske bryr du dig inte om utseende på jeans, och hur de sitter, heller. Så kan det så klart vara.
Det oväntade är, (att du som inte bryr dig vad andra tycker) berättar så detaljerat om hur snygg din kropp ser ut. Du vill tydligen att jag ska veta det (och andra som läser)
Det är väl toppen att plagget med urringning är skönt att ha på sig, men menar du att klädesplagg med har urringning på grund av att det är skönt för kvinnor jämfört med att inte ha urringning?
Jag har faktiskt aldrig hört eller tänkt på den teorin, det är ju intressant ifall det är så att det är stor skillnad i bekvämlighet mellan plagg som har urringning o de som inte har det.
Men ändå så tror jag den största faktorn till urringat är för att det är fint och kvinnligt, och detta på grund av att män gillar bröst.
Tack! Det hedrar dig...
Att jag skulle vara snygg är återigen helt din egen tolkning o inget jag påstått. Visserligen stämmer det att jag har en stark o välmusklad underkropp men det säger ju inget om min eventuella snygghet som helhet, överkropp ansikte proportioner etc. Det vet du ju inget om...
Att jag över huvud taget nämnde det var mest ett ben jag kastade ut....o du högg som en ilsken terrier. Gällande jeans så funkar det väl vanligen så att sitter de bekvämt så ser det väl inte så tokigt ut heller? Skulle aldrig välja ett par obekväma jeans för att de har ett visst märke eller ser snygga ut på provdockan.
Jag vet inte om jag håller med dig, männen vi umgås med både klär sig snyggt och tränar!
Min man är mycket mån om sin kropp, han tränar 3 ggr i veckan och har gjort det i många många år. Nu är han 50+ och har fått en liten mage men allt han sätter på sig är snyggt. Han har bra klädsmak och följer ofta med mig när jag ska köpa nya kläder, vi tittar tillsammans och medans jag provar kläderna går han ut i butiken och letar efter fler kombinationer till mig. Han älskar märkeskläder (på rean) och man får ju vad man betalar för. Kvalitetskläder sitter så mycket snyggare än budgetkläder ;)
Nej jag vet inte hur du ser ut.
Jag skulle inte heller välja ett par snygga jeans för att de satt snyggt på provdockan. Däremot vill jag att de ska se snygga ut på mig. De måste vara bekväma, (ett absolut krav) men det finns massor av fula kläder som skulle kunna vara bekväma, men det räcker inte för mig. Jag provar inte ens kläder jag inte tycker om utseendemässigt och tar reda på om de är bekväma(gäller även jeans med ful form, eller märkliga detaljer och fickor) men vi är olika.