Är vi ihop?
Har dejtat en kille nu i 10 veckor.
Vi gör många mysiga saker, lagar middagar, äter ute på stan, åkt på mindre utflykter osv. Vi har dock inte yttrat ett ord om att vi bara träffar varandra eller kommenterat var vi står. Vi båda är 34 år gamla och det känns som att båda har "lekt" färdigt och är redo för förhållande. Vi har inte träffat varandras familj eller vänner och vi kallar inte varandra älskling eller babe eller liknande men skriver ofta gulliga meddelande till varandra.
Är det inte efter 10 veckor och i vår ålder rimligt att ta relationen något steg vidare nu? Jag vill egentligen inte ta upp det för jag vill inte skrämma iväg honom (let's face it, alla män gillar att jaga lite) och inte vara needy eller för på.
Är det jag som är lite otålig eller hur snabbt fram har ni andra gått i era relationer? Har ni i vuxen ålder frågat/kommenterat om ni är ihop eller inte eller har tiden bara gått och det automatiskt blivit så och man inte har behövt yttra det?
Oj, det var raskt marscherat! Det skulle jag aldrig kunna veta. Inte i närheten.