• Anonym (Novis)

Tinder - hur gör man??

Har precis skaffat Tinder och swipat ett antal män åt höger och fått några match.

Vad gör jag nu?? Måste jag starta messen eller kan jag bara vänta på att någon man gör det? Vad händer om jag inte messar mina matches? Försvinner dom?

• Svar på tråden Tinder - hur gör man??
  • Anonym (Kille)
    enmanmedskägg skrev 2018-02-20 11:10:48 följande:
    Nu är jag ju iofs varken intresserad av sexting eller ONS. Jag vill veta om jag kommer att stå ut med och bli kär i personen i fråga.
    Då får du lusläsa texterna och suga i dig den nyttiga informationen.

Jag svarade mest på varför folk inte skriver texter där.
  • uuunn
    enmanmedskägg skrev 2018-02-20 10:51:49 följande:

Fotnot: Väldigt många är extremt sparsmakade när de skriver info om sig själva i sina texter. Det är ofta nåt citat eller hur långa de är, men sällan vad de söker, vilka de är, osv. Varför är det så?

Jag hoterar det också och swipar vänster på alla som inte orkar skriva några rader om vem de är och vad de söker.
    Gallrar även bort alla med gymbilder, feminister och de som uppenbarligen har osunt höga tankar om sig själva.
  • Anonym (Kille)
    uuunn skrev 2018-02-20 16:09:08 följande:
    Jag hoterar det också och swipar vänster på alla som inte orkar skriva några rader om vem de är och vad de söker.
    Gallrar även bort alla med gymbilder, feminister och de som uppenbarligen har osunt höga tankar om sig själva.
    Blev det en tjej kvar då?

Henne borde vi inte dejta, utan studera och se om vi kan klona henne.
  • uuunn
    Anonym (Kille) skrev 2018-02-20 17:31:54 följande:
    Blev det en tjej kvar då?

Henne borde vi inte dejta, utan studera och se om vi kan klona henne.
    Haha.
    Nej, det blir inte många kvar men några fler än en.
    Ibland blir det dock svårt att välja vad man ska trycka om man tex får upp en polygam, bisexuell feminist som är letar efter en ny sängkamrat till sig och sin tjej.
  • Anonym (Kille)
    uuunn skrev 2018-02-20 19:34:34 följande:
    Haha.
    Nej, det blir inte många kvar men några fler än en.
    Ibland blir det dock svårt att välja vad man ska trycka om man tex får upp en polygam, bisexuell feminist som är letar efter en ny sängkamrat till sig och sin tjej.
    Låt bli att läsa texten tjejerna skriver.

Tjejen som vägrar ONS och bara vill ha träff med "seriösa" är identisk likadan som de kvinnor som inte skriver det där.

Texten innehåller noll information.

De som kallar sig feminister vet nada om verkligheten och har tänkt igenom sitt ideologiska ställningstagande med mindre omsorg än de valt sina skor.
  • Anonym (Novis)

Nu är jag igång lite mer Men hur gör jag för att skicka en bild via Tinder? Ett helt vanligt foto. Hittar bara att skicka GIF?

• TriC
    Anonym (Harejtinder) skrev 2018-02-20 08:52:02 följande:

Är det inte så att män swipar höger på väldigt många i hopp om att få napp och kvinnor är lite mer selektiva?

Ja, de flesta män (tror jag) sveper höger på nästan samtliga kvinnor för att på så vis få fler matchningar. Män är inte så kräsna när de bara söker sex.....
  • Anonym (Harejtinder)
    TriC skrev 2018-03-15 10:38:56 följande:

Ja, de flesta män (tror jag) sveper höger på nästan samtliga kvinnor för att på så vis få fler matchningar. Män är inte så kräsna när de bara söker sex.....

Precis min tanke
  • Anonym (Novis)

Jag svipar vänster på nästan samtliga män. Har två match nu och 100+ likes och känner mig rätt nöjd så.
  • Anonym (XX)
    Finns undersökningar som visar det.

Killar svepar höger på 80 % av profilerna medan tjejer svepar höger på färre än 20 %.

De flesta killar försöker med allt.
Svar på tråden Tinder - hur gör man??