Jobbigt att vara kär!?!
Hej alla fina!
Nu är det så att jag har kärat ner mig totalt i en helt underbar och fin kille.
Vi har haft det mest fantastiska sex jag någonsin haft och det är besvarat på samma sätt från hans sida.
Vi har känt varandra länge, men nyligen börjat ses på detta sättet. Det började med att vi kysstes, hade sex och PANG så blev det extremt mycket känslor.
Vi både kom precis ut ur ganska seriösa förhållanden, men ingen av oss var lyckliga i dem så det vi upplever nu är så himla stort. I alla fall från min sida. Vi har båda sagt att vi tycker om varandra väldigt mycket. Men han har sagt att han inte vill bli kär på i alla fall ett halvår?! Jag förstår honom dock för jag känner egentligen samma sak, men jag kan inte hejda mig. Ingen av oss vill såra våra ex heller.
En vecka efter han sagt det hade vi den mest fantastiska natt tillsammans. Han berättar hur vacker och fin han tycker jag är, han kan inte slita sin blick ifrån mig och vi ligger och gosar har det så jävla mysigt att det inte är sant. Det är helt klart han som är mer på mig än vad jag var, för jag kände att jag blivit mer kär och ville därför se vart han stod.
Det har varit jag som helt klart haft bollen om man säger så, det är jag som hört av mig och så. Han var varit ganska dålig på det och det gör mig så jävla osäker.
Idag bestämde jag mig för att inte skriva något och han har inte skrivit något till mig heller.. Vilket gör mig så osäker och ledsen.
Samtidigt så när vi ses så är det helt magiskt.. Vill bara vara och bada i vår underbara energi i resten av mitt liv... Märker att han känner samma, men ändå hör han inte av sig :(
Hur ska jag göra!? Jag behöver verkligen hjälp här! Ska jag ta det lugnt (läs lugnt som panikslagen) och se vart det leder eller ska jag bara kasta mig ut i detta och visa mina känslor fullt ut? Är rädd att skrämma iväg honom för jag bli väldigt intensiv när jag är kär och om man jämför detta med tidigare kärlek så är detta explosionsartat. Jag har aldrig känt såhär förr.. Vad ska jag göra!? :(
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-02-21 00:54
Skrev att vi hade en natt, men det var även kvällen innan natten och en dag efteråt.