Inlägg från: Anonym (Linda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linda)

Min sambo drograttfylla

Anonym (Lola) skrev 2018-03-04 13:47:29 följande:
    Tack för svar. Okej, man undrar hur länge de kan bli fängelse i så fall.... jag överväger starkt att lämna förhållandet för evigt nu. Jag känner att jag orkar inte och detta tar så mycket energi. Både från mig och mina barn.
    Överväger? Nu tar du nog i, han är väl snäll när han är nykter?
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Lola) skrev 2018-03-04 17:07:49 följande:

Hej Alla! Och tack för era svar. Självklart skyddar jag mina barn och inte låta honom ha ansvaret över mina barn så länge han inte kan bete sig som en normal människa. Jag ska gå i där från honom han är inte värd min energi eller mina barns. Jag valde att bo på skilda håll eftersom jag kände att de fanns ingenting kvar att bygga på i relationen att bo på skilda håll är för mig en mental förberedelse på att lämna för gott. Jag är ganska säker på att när jag droppar denna bomben kommer jag få ett helvete och de är det jag är rädd för. Till dig som frågade mig om varför jag skaffat barn med honom? Ja varför väljer man att skaffa barn med någon? Det fanns en period i livet då jag älskade den här mannen väldigt mkt och där vi hade en fin relation. Det är på senare år han har eskalerat i sina beteenden och när jag nu utelämnat mycket så kan jag också berätta att jag fick veta att han har haft en drogproblematik i flera år. Osom jag har varit dum och naiv och inte kunnat se. Ingen annan har heller misstänkt detta. Men det ska ni veta att jag skyddar mina barn med livet och skulle aldrig utsätta dem för något som skulle kunna skada dem.

Bra att du lämnar för gott. Men hur ska du kunna hindra honom från att träffa dom?
Svar på tråden Min sambo drograttfylla