Anonym (A) skrev 2018-03-05 18:56:20 följande:
Berätta gärna, hur en dag ser ut?
Min dag ser ut så här:
Kommer kl 7 och plockar ut datorn samt andra saker jag har ur mitt skåp. Sätter mig i den del av huset min enhet sitter i och stämplar in på datorn så fort jag får igång den. Hämtar kaffe och hälsar på andra kollegor som droppar in en och en.
Läser viktig information på intranätet om det har kommit ut något nytt sen igår eftermiddag jag gick hem.
Kollar igenom mailen. Startar sedan programmen fk arbetar i. Just nu 2 st program samt excel som är ett stort hjälpredskap i mitt arbete. Det ena programmet ska tas bort så småningom så då är det bara ett program vi arbetar i.
Kollar igenom eventuella reserverade ärenden jag har för att se om något nytt har hänt i dem. Exempelvis svar på kompletteringar.
Annars börjar jag med ett nytt ärende, och sen ett nytt och sen ett nytt..
Beroende på vilka problem man stöter på i varje ärende så hinner man med olika många varje dag. Gör alltid färdigt ett ärende så långt jag kan innan jag börjar på nästa.
15 min fika på förmiddagen, 30 min lunch och 15 min fika på eftermiddagen.
Stämplar ut ca 15,30 och är glad över att gå där i från.
Öppet kontorslandskap där vi sitter tätt inpå varandra, mycket viktigt att kunna stänga ute ljud runtomkring för att trivas här.
Jag gillar dock det då jag känner att den sociala biten är viktig för mig för att trivas.