Hur kom ni på era partners andra otrohet
Jag kom på dem i akten. Min fästman och min bästa vän, en tjej jag känt hela mitt liv nästan som min syster. De hade kyssts en gång tidigare "det bara hände" det var efter gräl och jag förlät dem bägge.
Ett par år senare hittade jag dem i sängen hon ovanpå honom. Hur hon skrek under hennes orgasm hur hon såg ut och hur hon lät och "knullljudet" som klatschande ljud liksom från ridandet det sitter kvar i minnet som ett öppet sår. hans nakna fötter, ben och sen och pung som stack fram under hennes spända skinkor... hans händer på hennes höfter...allt sitter kvar. Min första chock där jag bara tittade och de visste inte att jag såg och jag var som förstenad, hon kom, han kom jag såg på och sen när chocken släppte hur jag skrek. Jag fick inte fram några ord bara skrik.
Hur de försökte be om förlåtelse säga att det bara hände och hur jag rafsade ihop lite prylar köpte biljett satte mig på tåget och flyttade hem till pappa och aldrig vill se dem igen. Hur jag bröt från allt och alla där borta hela livet där och bara drog iväg och startade om helt ensam bara med pappa.