Hur kom ni på era partners andra otrohet
kom på honom första gången veckan efter.. jag var på resa som var beställd innan jag träffade honom. vi skickade sms till varandra, sedan svarade han inte. vid fråga hade han somnat... var till honom veckan efter, han missade stänga ned dator. och då dök chatten upp med henne, och det visade att han tagit taxi dit och druckit whisky... talade om att jag inte accepterade inte datingsidor om vi skulle vara tillsammans. i mars förra året när jag var hos honom så skulle jag kolla en sak på min dator som han lånat ( hans trasig) det visade sig att han varit notorisk otrogen hela tiden, till och med haft kärringar från datingsidor hemma hos sig och fotat och grävt i snipan. skickat nakenbilder på sitt kön, och fått samma tillbaka.Då hade han skaffat jobb i min stad och bott hos mig i 1 år. han blev ombedd att flytta hem. Sedan var det telefonterrror från hans sida, det var bara mig han älskade... skulle tänkt på det tidigare. nu har jag blockat honom på FB, sms telefon...eposten...
allt detta har gjort att jag mår så dåligt psykiskt... att jag inte duger... jag litar inte på folk, och män i synnerhet... jag hatar allt vad otrohet är... oavsett om det är datingsidor eller sex.
En gång lögnhals alltid lögnhals. en gång otrogen alltid otrogen. Loggade en på några datingsidor med ett fejkkonto... och nu är han och jagar igen med ett 10-12 år gammalt kort, så jag skickade över nya kort som han kunde lägga upp, men då lär han inte få så många svar.
den jag kom på i mars förra året, loggade jag in och la upp ett nytt kort, skrev han var impotent, drack 6-8 starköl om dan och rökte en massa, han såg rätt härjad ut på det kortet :D