• Anzil

Kvinnor - Försöker/har försökt att vara något extra inför någon ni är förälskad i?

Hej!

Jag tänker att det vore höra historier om kvinnor som försökt vara ''coola'' eller något annat inför någon som ni blivit förälskad i, som ni ville ha uppmärksamhet av.

Det är ju känt ifrån vissa män att försöka något extra för att få uppmärksamhet. Att låtsas som man är alfahanen och skoja extra med grabbarna eller försöka skämta om någonting eller något annat för att få uppmärksamhet ifrån kvinnor de är förälskad i.

Jag drar absolut inte alla över en kam. Men jag har i alla fall noterat att det har skett något sådant lite smått.

Men jag har aldrig noterat mina kvinnliga vänner när de är förälskad i en man och försöker med någonting för att få uppmärksamhet. Jag pratar inte om att försöka få uppmärksamhet på det ''normala'' sätt.

Utan att man liksom kanske försöka spela någonting eller lägger till något ''extra'' i en personlighet/beteende.

Har ni kvinnor någonsin gjort något sådant, kanske era vänninor eller kvinnliga bekanta.

Vore intressant att få höra.

Övrigt: Vissa män som har sådana här tendenser, brukar ju oftast ha något gemensamt. Och det är ju att de får samma beteende. Försöker skoja det lilla extra, spelar extra tuff, försöker låtsas vara alfahanen eller drar skämt för att få kvinnan de är förälskad i att skratta/få hennes uppmärksamhet.

Tack för svar!

• Svar på tråden Kvinnor - Försöker/har försökt att vara något extra inför någon ni är förälskad i?
  • Anzil
    Meriall skrev 2018-03-07 19:45:36 följande:

Gör så man kan svara anonymt så får du nog fler svar ;)

Nu skapades rubriken väldigt, väldigt tokigt. Men tyvärr kan man ju inte redigera på denna sida, och det blir ju bara massa konstigheter att jag skall skapa en tredje tråd.

Nu har jag i alla fall skapat en tråd och förhoppningsvis kommer det svar!

Jag var dock osäker vilken katergori som skulle kunna passa bäst.

www.familjeliv.se/forum/thread/78530779-hej-jag-tanker-att-det-vore-hora-historier-om-kvinnor-som-forsokt-vara-coola-eller-nagot-annat-infor-nagon-som-ni-blivit-foralskad-i-som-ni-ville-ha-uppmarksamhet-av-det-ar-ju-kant-ifran-vissa-man-att-forsoka-nagot-extra-for-att-fa-uppmarksamhet
Svar på tråden Kvinnor - Försöker/har försökt att vara något extra inför någon ni är förälskad i?