• Anonym (kaffetivrångstrupen)

Bli inte kär i nån yngre kvinna

Gör inte mitt misstag. Känner ni minsta dragning till en yngre kvinna, inse att det är fel. Ta en kalldusch, glöm henne. Om du tror att du är förälskad i henne? Glöm det. Du är bara kåt.

Så här ser attityden ut när en äldre man gillar en yngre kvinna.
    - män är potentiella våldtäktsmän
    - män är födda med ett visst kön, och kan bara tänka med det
    - män kan inte känna kärlek
    - män dreglar när de ser unga kvinnor
    - just ja, glöm inte, de är pedofiler också

Summan av allt det: män vill bara en sak.

• Svar på tråden Bli inte kär i nån yngre kvinna
  • Anonym (en till man)
    Anonym (kaffetivrångstrupen2) skrev 2018-12-09 11:36:51 följande:
    Många har problem när det gäller stor åldersskillnad.
    Klart jag har, varför skulle jag vilja att min dotter blev ihop men en rynkig gubbstrutt, med flint, putmage och hängpung som vill återuppleva sina glansdagar när hon kan få en kille i hennes egen ålder att bygga en framtid med?
  • Anonym (tänk om tänk rätt)

äldre män är heta! helst 10-30 år äldre ska de vara..

skicka ett julkort med ett hjärta på till henne.. hon kanske kommer kunna lista ut att det är du och skicka ett hjärta tillbaks.

• Anonym (kaffetivrångstrupen2)
    Anonym (en till man) skrev 2018-12-12 16:18:27 följande:
    Klart jag har, varför skulle jag vilja att min dotter blev ihop men en rynkig gubbstrutt, med flint, putmage och hängpung som vill återuppleva sina glansdagar när hon kan få en kille i hennes egen ålder att bygga en framtid med?
    Det vill du nog inte. Men om din dotter vill det, då får du nog försöka leva med det.
    Anonym (tänk om tänk rätt) skrev 2018-12-12 19:25:43 följande:

skicka ett julkort med ett hjärta på till henne.. hon kanske kommer kunna lista ut att det är du och skicka ett hjärta tillbaks.

Ja, vi är inte så dumma.
    Hmm, nja, jag tror jag gör bäst i att låta henne få vara ifred nu Tomte

Inatt drömde jag att en lite äldre kvinna visade intresse. T o m i drömmen tänkte jag att det kändes så avslappnat.
    Jag behöver inte vara lika varsam med en jämnårig. Med en yngre känner jag mer att man går på tå. Skulle nog bli jobbigt i längden.

Anonym (kaffetivrångstrupen2) skrev 2018-12-12 08:08:41 följande:

Det är inte heller som att jag är inställd på tjejer i 20-års åldern. Hon jag senast var förälskad i (14 år sen), innan den här yngre tjejen, är 12 år äldre.

Jag skriver inte till mycket yngre tjejer. Jo, nån gång har det hänt. Men då har det varit tjejer långt bort, ingen jag haft en tanke på så, utan jag kanske läst nåt i hennes profil och vill tipsa om en film eller liknande
    Att jag blev förälskad i den här yngre tjejen var ju nåt som bara hände. Blev själv förvånad. Första gången vi sågs så tyckte jag inte hon var nåt märkvärdig, tyckte mest hon såg blek ut Skrattande
  • Anonym (Hmmmm....)
    Anonym (tänk om tänk rätt) skrev 2018-12-12 19:25:43 följande:

Har har ju redan frågat henne. För länge sedan (för ett eller två år sedan). Hon var inte intresserad men han kan inte släppa henne. Det börjar bli verkligen osunt nu.
    Anonym (Hmmmm....) skrev 2018-12-13 08:10:34 följande:
    Har har ju redan frågat henne. För länge sedan (för ett eller två år sedan). Hon var inte intresserad men han kan inte släppa henne. Det börjar bli verkligen osunt nu.
    Ja, det är ett problem jag har, blir lätt besatt och ältar.

Drömde om henne inatt. Vad jobbigt sånt är. Saknar henne ännu mer nu.

• Anonym (oj)
    Anonym (kaffetivrångstrupen2) skrev 2018-12-15 10:14:53 följande:

Drömde om henne inatt. Vad jobbigt sånt är. Saknar henne ännu mer nu.

Du behöver söka professionell hjälp. Din besatthet efter flera år är inte sund.

Jag hänger på dejtsidor och jag dras oftast till äldre kvinnor.
    . När jag tittar på tjejers profiler, de runt 25, så tycker jag de är fina. Men inget direkt intresse. 
    Den här yngre tjejen var unik, aldrig träffat nån som henne. Blev ju annorlunda också eftersom vi spenderade mycket tid tillsammans, lärde känna henne lite.
    Bäst för mig är nog de som är i min ålder, kanske upp till 10 år äldre.

Anonym (oj) skrev 2018-12-15 13:26:07 följande:
    Du behöver söka professionell hjälp. Din besatthet efter flera år är inte sund.
    Det drabbar bara mig själv, och det kommer gå över.
  • Anonym (Xander)
    taquine skrev 2018-03-13 21:25:03 följande:

Here we go again... Seriöst ts, varför går du inte och pratar med någon. Detta börjar ju bli otäckt och skrämmande på riktigt med din sjuka fixering.

Du vet att hon inte är intresserad av dig samt nobbat dig, , men ändå startar du tråd på tråd.Sök hjälp för ditt eget bästa.

Lycka till.

Finns du kvar här på forumet? Du var alltid en Solstråle Solig
  • Anonym (oj)
    Anonym (kaffetivrångstrupen2) skrev 2018-12-16 09:44:37 följande:
    Det drabbar bara mig själv, och det kommer gå över.
    Nu 4 år senare har det inte gått över...
Svar på tråden Bli inte kär i nån yngre kvinna