Inlägg från: Outofservice |Visa alla inlägg
  • Outofservice

Bim Maj 2018

Missma01 skrev 2018-05-07 08:30:22 följande:

Nu har min NC i alla fall registrerat att jag haft ägglossning, den 3/5 istället för 29/4 som den visade först. Den 30/4-1/5 hade jag de ?typiska? symptomen för ägglossning med mensvärsliknande smärta och mer vita, trådiga flytningar. Men, jag har alltid trott att de symptomen kommer NÄR man har ägglossning, eller är det så att de kommer precis INNAN ägglossningen sker? Någon som vet? Så nu har min bil flyttats från 11/5 till 16/5, så dryg väntan som det redan kändes till fredag ????

Ungefär samma dryga väntan här.. hade äl enligr NC i onsdags den 2/5 och har BIM den 15/5
  • Outofservice
    Jefare1 skrev 2018-05-12 13:38:58 följande:

Har för en vecka sedan för tempa med NC. Jag har fört över mina cykler sedan tio månader tillbaka och appen identifierade ÄL sol igår 11/5. Men igår var symbolen borta. Temperqturwn har stigit senaste fyra dagarna och idag kom den grå medellinjen (?) upp. Tempen igår och idag är över den. Bedömer NC att jag inte haft ÄL denna månaden eller är de vanligt att appen plockar bort den och sen lägger in det igen?

Oj nu blev det ett långt inlägg :)

Den försvinner och kommer tillbaka när ÄL är bekräftad.:) är tempen över linjen imorgon också så sätts ÄL säkerligen ut att den va igår.
Svar på tråden Bim Maj 2018