Inlägg från: Anonym (Less) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Less)

Lasra fittan

Hej där ute!

Jag är less på att ständigt behöva raka fittan så jag funderar på att köpa en laser och ta bort det permanent.
    Någon som har erfarenhet och kan dela med sig? Vilka apparater är bra osv.

Vill slippa kommentarer som att jag ska sluta ta bort håret för det kommer aldrig att ske, kan inte tänka mig att ha hår på fittan.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Lasra fittan
  • Anonym (Less)
    Anonym (..) skrev 2018-03-14 08:54:25 följande:

Då ska du göra de på salong och inte hemma för dom man köpter i butik är dåliga

Känner mig inte bekväm med att lägga upp fittan på salong vill därför ha tips om något som är bra för hemmabruk.

Tack ändå!
  • Anonym (Less)
    Anonym (cl) skrev 2018-03-14 15:01:56 följande:

Det är naturligt med hår. Det finns en anledning till att den kroppsdelen har hår.

Precis en sån kommentar jag bad att slippa, men du är antagligen inte läskunnig!
  • Anonym (Less)
    Anonym (N) skrev 2018-03-15 01:43:26 följande:

Braun silk expert 3 IPL är superbra.

Tack för tipsetGlad.
  • Anonym (Less)
    Anonym (N) skrev 2018-03-15 09:51:50 följande:
    Vill bara påpeka också att de som gjort på salong inte har så stor koll. De flesta får tillbaka hår efter cirka 3-5 år så man slänger pengarna i sjön om man gör det på salong. Gör man det hemma tar det längre tid och man får vara lite mer tålmodig men om det dyker upp nya hår senare så är det lätt åtgärdat :) är så nöjd med min!

Är superhårig så använde min på överläppen, i rumpan, fiffi, hela ben, under armar och bikinilinje. Behöver inte raka alls i nuläget men förväntar mig att behöva köra underhållande behandlingar då och då i framtiden :)
    Är den lättanvänd? Hur ont gör det?
  • Anonym (Less)
    Anonym (Suck) skrev 2018-04-17 23:18:53 följande:

Alla dessa vuxna kvinnor som vill se ut som åttaåringar mellan benen. Fattar ni inte hur lurade ni är att lägga pengar och energi på det. Inse att ni är vuxna och att vuxna ser annorlunda ut än småbarn.

Orkade du inte läsa sista meningen i ts eller har du andra problem?
  • Anonym (Less)
    Anonym (fio) skrev 2018-04-20 00:40:59 följande:

Är ju mycket vackrare och kvinnligare med hår därnere. Synd att folk ska vara så porrskadade idag.

Om du nu ska lasra, se till att ta väck huvudhår, ögonbryn och ögonfransar också, om nu hår är så väldigt fruktansvärt.

Precis som jag tycker det är ok för dig att vara hårig borde du tycka det är ok för mig att ta bort det, vi väljer ju själva hur vi vill se ut efter vad vi trivs i.
  • Anonym (Less)
    Anonym (IPL) skrev 2018-04-20 06:24:06 följande:

Det finns ingen laser för hemmabruk, du menar IPL-Intensivt Pulserande Ljus. Helt annan sak.

Fungerar en sån bra?
Svar på tråden Lasra fittan