• Anonym (Less)

Lasra fittan

Hej där ute!

Jag är less på att ständigt behöva raka fittan så jag funderar på att köpa en laser och ta bort det permanent.
    Någon som har erfarenhet och kan dela med sig? Vilka apparater är bra osv.

Vill slippa kommentarer som att jag ska sluta ta bort håret för det kommer aldrig att ske, kan inte tänka mig att ha hår på fittan.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Lasra fittan
  • Anonym (..)

Då ska du göra de på salong och inte hemma för dom man köpter i butik är dåliga

• Anonym (Less)
    Anonym (..) skrev 2018-03-14 08:54:25 följande:

Känner mig inte bekväm med att lägga upp fittan på salong vill därför ha tips om något som är bra för hemmabruk.

Tack ändå!
  • Anonym (cl)

Det är naturligt med hår. Det finns en anledning till att den kroppsdelen har hår.

• TriC
    Anonym (cl) skrev 2018-03-14 15:01:56 följande:

Det är naturligt med hår. Det finns en anledning till att den kroppsdelen har hår.

Då är det lika naturligt med hår i ansiktet hos män, och de bör aldrig någonsin raka sig. Eller?
  • Anonym (Less)
    Anonym (cl) skrev 2018-03-14 15:01:56 följande:

Precis en sån kommentar jag bad att slippa, men du är antagligen inte läskunnig!
  • Anonym (Aj)

Nu vet jag i o för sig inte hur stor skillnad de är på laser och laser men jag har gjort tre omgångar laser på kärl på benen. FYYYY FÖR FAEN!! Det gör svinont! Känns som nån står och bränner dig med en ciggaret, bara tanken på att göra det på muffen får mig att krypa ihop i fosterställning

Hade aldrig lekt med laser själv och jag är ändå en rätt van hemmakirurg

• Anonym (cl)
    Anonym (Less) skrev 2018-03-14 16:13:56 följande:
    Precis en sån kommentar jag bad att slippa, men du är antagligen inte läskunnig!
    Varför så känsligt att påtala?
  • Anonym (Tydlig)
    Anonym (cl) skrev 2018-03-14 16:49:15 följande:

Varför så känsligt att påtala?

För att hon bad i TS om att slippa just de kommentarerna. Hur svårt kan det vara att fatta?
  • Anonym (..)
    Anonym (Less) skrev 2018-03-14 12:25:29 följande:

Känner mig inte bekväm med att lägga upp fittan på salong vill därför ha tips om något som är bra för hemmabruk.

Tack ändå!

Nä de låter inte så lockande men är värre att gå hos gynekologen!

Har gjort laser behandling utomlands för ca 2-3 år sen och inte ett ända hår har växt sen dess (bena) köpte innan dess en för hemma bruk o den va värdelös, har vänner som har gjort både hemma o på salong oalla rek. salong
  • Pussan
    Anonym (..) skrev 2018-03-14 08:54:25 följande:

Var finns såna salonger? Det låter som en bra lösning. Jag vill också vara helt slät men hade gärna sluppit raka varannan dag
Svar på tråden Lasra fittan