Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Lasra fittan

Anonym (N) skrev 2018-03-15 09:51:50 följande:
    Vill bara påpeka också att de som gjort på salong inte har så stor koll. De flesta får tillbaka hår efter cirka 3-5 år så man slänger pengarna i sjön om man gör det på salong. Gör man det hemma tar det längre tid och man får vara lite mer tålmodig men om det dyker upp nya hår senare så är det lätt åtgärdat :) är så nöjd med min!

Är superhårig så använde min på överläppen, i rumpan, fiffi, hela ben, under armar och bikinilinje. Behöver inte raka alls i nuläget men förväntar mig att behöva köra underhållande behandlingar då och då i framtiden :)
    Hur många behandlingar tog det hemma för att få bort allt/att det slutade växa ut? Gjorde du det själv eller gjorde någon annan det på dig (hemma)? Var det svårt att komma åt i rumpan, mellangård och sådant?
  • Anonym (M)
    Anonym (Suck) skrev 2018-04-17 23:18:53 följande:

Alla dessa vuxna kvinnor som vill se ut som åttaåringar mellan benen. Fattar ni inte hur lurade ni är att lägga pengar och energi på det. Inse att ni är vuxna och att vuxna ser annorlunda ut än småbarn.

Alltid tyckt att det är en sådan konstig grej att påpeka. Kan garantera att jag inte ser ut som ett barn mellan benen för att jag rakar bort håret, skulle tippa att de flesta kvinnor inte gör det. Det är nämligen inte bara hårväxt som förändras när man blir sexuellt mogen och åldras, även färg, form och storlek på alla delar kan förändras och brukar göra det.
  • Anonym (M)
    Anonym (fio) skrev 2018-04-20 00:40:59 följande:

Är ju mycket vackrare och kvinnligare med hår därnere. Synd att folk ska vara så porrskadade idag.

Om du nu ska lasra, se till att ta väck huvudhår, ögonbryn och ögonfransar också, om nu hår är så väldigt fruktansvärt.

Tar för givet att du även uppskattar (och inte rakar bort) hår i armhåla och på ben heller?
Svar på tråden Lasra fittan