Inlägg från: Anonym (Valfråga?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Valfråga?)

Lasra fittan

Hasse99 skrev 2018-03-15 06:46:57 följande:

Tänk om forskarna kunde ta detta problem på allvar och hitta en lösning som är permanent jag älskar ju lena fittor

Borde bli en valfråga.

Alla tjejer ska ha rätt till en fin och slät fitta oavsett storlek på plånboken!
  • Anonym (Valfråga?)
    Anonym (Haha) skrev 2018-04-17 18:37:49 följande:

Alla tjejer borde ha rätt till en slät plånbok oavsett storlek på fittan!!! SÅ!!

Alla tjejer med välfylld bullfitta borde få tillgång till en lika välfylld plånbok!
  • Anonym (Valfråga?)
    Anonym (Sträv) skrev 2018-04-17 18:52:04 följande:
    Jaaaa, hatar allt hår som växer ut så jädra fort. Gör det ont? Är det lätt att ta allt själv på de intimaste ställena i de mjuka fuktiga delarna? Låter så nice om man kan göra själv och få väck det någorlunda permanent. Älskar lenheten de gånger jag vaxat... så himla skön känsla!
    Känner du dig som en strävhårig tax mellan benen?
  • Anonym (Valfråga?)
    Anonym (Sträv) skrev 2018-04-17 22:27:18 följande:
    Nej.
    Vill du att jag rakar den år dig?
    Har god känsla för rakning och egen intimrakningssalong.
  • Anonym (Valfråga?)
    Anonym (Sträv) skrev 2018-04-17 22:44:44 följande:
    Nej Tack, jag klarar det bra själv tack. Det var problemet med att hår växer som jag vill överkomma genom att helt ta bort det. Suck. Lasra hette tråden, inte raka....
    Jag har lasersvärd, typ Star Wars. han den där..
  • Anonym (Valfråga?)
    Anonym (M) skrev 2018-04-17 23:22:03 följande:
    Alltid tyckt att det är en sådan konstig grej att påpeka. Kan garantera att jag inte ser ut som ett barn mellan benen för att jag rakar bort håret, skulle tippa att de flesta kvinnor inte gör det. Det är nämligen inte bara hårväxt som förändras när man blir sexuellt mogen och åldras, även färg, form och storlek på alla delar kan förändras och brukar göra det.
    Du får visa bild på den...bevisa att du inte har barnsnippa...
Svar på tråden Lasra fittan