Fest varannan dag
Hej!
Jag är 22 år och har räknat ut att jag dricker minst en vinflaska (oftast mer) 3 gånger i veckan ish. Hur negativt är det egentligen för min hälsa?
Hej!
Jag är 22 år och har räknat ut att jag dricker minst en vinflaska (oftast mer) 3 gånger i veckan ish. Hur negativt är det egentligen för min hälsa?
Jag jobbar mån till fre och tränar en del men jag bor i ett kollektiv med vänner och livsstilen har blivit såhär
jag dricker nog också ca 3 flaskor vin i veckan... ser dock inget fel i det - jag tränar, sköter mitt jobb och blir oftast inte berusad. jag bara gillar vin...
Psykisk ohälsa?
Detta var det som jag reagerade på, inte sunt tankesätt.
Det är bara en period så då behöver jag inte oroa mig. Är ingen pöjk är det motsatta könet heh
Jag dricker minst tre flaskor vin i veckan. Oftast mer ute på krogen. Sen blir jag typ inte bakfull längre vilket gör att jag kan fortsätta festa dagen därpå om jag känner för det.
Jag inbillar mig inte ens att tro att jag skulle vara nykter i två månader. Dock undrade jag mest hur illa det kan vara för hälsan att dricka så pass mycket som jag gör för tillfället.