Anonym (Filippa) skrev 2018-03-20 11:17:41 följande:
Blir så förvånad över alla kvinnor som nästan inte känner någonting inuti slidan av penetration. Är det verkligen så för de flesta?
Jag känner lika mycket njutning som när jag blir slickad eller smekt på klitoris. Fast på ett annat sätt! Det är explosionsartat skönt för mig att ha en kuk i mig. Sedan kan det variera från man till man, har givetvis haft skönare sex med vissa och sämre med andra.
Däremot får jag inte ut så mycket av att föra in fingrar på mig själv eller av att använda dildo. När jag onanerar så smeker jag enbart klitoris, det är skönast så.
Det är ju väldigt vanligt att kvinnor inte får orgasm enbart av penetrering (det får sällan jag själv) men jag blir också förvånad över att så många tycker det är helt neutralt.
Det är absolut inte neutralt för mig. Det är otroligt skönt och tillfredsställande och ger en sorts äntligen-känsla! Dessutom kommer han ju oftast åt områdena runt omkring samtidigt, vilket gör det ännu bättre, så jag kan absolut inte jämföra med att föra in fingrar. DET känns helt meningslöst för mig.
Men det är svårt att förklara för TS hur det känns. Som en ljuvlig kittling inifrån, kanske. Som byggs upp mer och mer.
För mig är det dock helt avgörande vem det är och vilka känslor jag har för honom. Mycket sitter i huvudet, så penetrering av någon som jag inte tänder riktigt på, blir oftast ett "meh". Jag har inte haft bra sex med någon som jag inte har varit kär i.