• Anonym (S)

Hur känns det för tjejer att få kuk?

Som man är känslan av att föra in kuken i en kvinna oslagbar. Det kan bäst beskrivas som en närmast brinnande känsla av vällust på kuken som sprider sig genom kroppen. Det är varmt, vått och kramande. Varje juck, särskilt i början, är så olidligt skönt att det nästan känns som en miniorgasm.

Nu vore det extremt intressant att veta hur det känns för er tjejer att få en kuk i er.

Hur skulle ni beskriva känslan?

• Svar på tråden Hur känns det för tjejer att få kuk?
  • Anonym (...)

Knyt handen till en knytnäve, för in ett finger i knytnäven. För fingret fram och tillbaka. Så som det känns i knytnäven känns det i fittan

• Anonym (Knull)

Eller mer som ett ljuvligt pirrande tryck som sprider sig i hela kroppen med små explosioner av mini orgasmer....

• lejla severin
    Anonym (...) skrev 2018-03-17 17:43:39 följande:

Knyt handen till en knytnäve, för in ett finger i knytnäven. För fingret fram och tillbaka. Så som det känns i knytnäven känns det i fittan

Sorry, men då må du ha et jäckla elendigt sexliv.
  • Richi3
    lejla severin skrev 2018-03-17 21:03:36 följande:
    Sorry, men då må du ha et jäckla elendigt sexliv.
    ..

xd.
  • Anonym (Jadu)

Jadu.. jag skulle väl beskriva det som.. inget särskilt?

Om man ENBART ser till penetrationen i sig så känns det kort och gott som att man har något i sig.

Det är varken skönt eller oskönt. Neutralt typ.

Enda gången det är RIKTIGT skönt är när man redan har kommit. Och om killen inte småjuckar lite försiktigt.

Men enbart penetration utan någon stimulering av klitoris känns mest ?meh?.

• Anonym (Hmm)

Kanske känns det som för en kille att få
    fitta - fast tvärtom då ........

• Anonym (Jaaa du)

Tyvärr så känns inte själva penetrationen särskilt mycket.

Men jag gillar allting runt omkring. Att känna min sambos njutning, att kramas och kyssas, att få känns sambons närhet - det gör mig upphetsad!

Orgasm får jag endast mha oralsex eller vibrator. Sambon är väldigt noga med att jag njuter lika mycket så att jag inte känner av själva juckandet särskilt mycket är inget som jag lider av.

• Anonym (Filippa)

Blir så förvånad över alla kvinnor som nästan inte känner någonting inuti slidan av penetration. Är det verkligen så för de flesta?

Jag känner lika mycket njutning som när jag blir slickad eller smekt på klitoris. Fast på ett annat sätt! Det är explosionsartat skönt för mig att ha en kuk i mig. Sedan kan det variera från man till man, har givetvis haft skönare sex med vissa och sämre med andra.

Däremot får jag inte ut så mycket av att föra in fingrar på mig själv eller av att använda dildo. När jag onanerar så smeker jag enbart klitoris, det är skönast så.

• Anonym (qwerty)
    Anonym (Filippa) skrev 2018-03-20 11:17:41 följande:

Blir så förvånad över alla kvinnor som nästan inte känner någonting inuti slidan av penetration. Är det verkligen så för de flesta?

Jag känner lika mycket njutning som när jag blir slickad eller smekt på klitoris. Fast på ett annat sätt! Det är explosionsartat skönt för mig att ha en kuk i mig. Sedan kan det variera från man till man, har givetvis haft skönare sex med vissa och sämre med andra.

Däremot får jag inte ut så mycket av att föra in fingrar på mig själv eller av att använda dildo. När jag onanerar så smeker jag enbart klitoris, det är skönast så.

Det är ju väldigt vanligt att kvinnor inte får orgasm enbart av penetrering (det får sällan jag själv) men jag blir också förvånad över att så många tycker det är helt neutralt.

Det är absolut inte neutralt för mig. Det är otroligt skönt och tillfredsställande och ger en sorts äntligen-känsla! Dessutom kommer han ju oftast åt områdena runt omkring samtidigt, vilket gör det ännu bättre, så jag kan absolut inte jämföra med att föra in fingrar. DET känns helt meningslöst för mig. 

Men det är svårt att förklara för TS hur det känns. Som en ljuvlig kittling inifrån, kanske. Som byggs upp mer och mer. 

För mig är det dock helt avgörande vem det är och vilka känslor jag har för honom. Mycket sitter i huvudet, så penetrering av någon som jag inte tänder riktigt på, blir oftast ett "meh". Jag har inte haft bra sex med någon som jag inte har varit kär i. 
  • New  Dawn

Det känns väldigt skönt.

När jag blir kåt får min slida en högre anspänning och känslighet. Den känns liksom "hungrig", lite som att det finns ett undertryck /sug i väggarna och i djupet. Jag måste dock ha denna "erektion" för att njuta. Att få in något då blir väldigt tillfredsställande och skönt. Kan nästan få känslan av att slidan vill dra ihop sig mot kuk/fingrar.

Jag njuter på samma sätt av fingrar. Leksaker/dildo är sämre för mig, men absolut bättre än inget. Om jag onanerar själv vill jag stimulera mig inuti samtidigt som jag stimulerar klitoris, men det gör jag nästan aldrig eftersom det blir så mycket skönare med min karl.

Endast klitorisstimulering ger mig inte så mycket längre. Jag upplever att jag känner mer och mer vaginalt och orgasmerna blir sjukt sköna. Djupare på något sätt och lite mer "beroendeframkallande".

Bara tanken på hur skönt det är att få orgasm kan få kroppen att reagera.

Anyone can hate. It costs to love.
Svar på tråden Hur känns det för tjejer att få kuk?