Sanndrömmar
Hej!
Är det någon här som har drömt något som blivit sant?
Hej!
Är det någon här som har drömt något som blivit sant?
Bara för att du själv aldrig sett Stilla Havet innebär det inte att det inte existerar.
Att det ska vara så svårt för vissa att förstå skillnaden mellan de olika drömmarna.
Bara för att du själv aldrig sett Stilla Havet innebär det inte att det inte existerar.
Att det ska vara så svårt för vissa att förstå skillnaden mellan de olika drömmarna.
Jag hade en sanndröm nu i natt. Jag drömde att hunden var sjuk och i morse gick han ut och kräktes upp frukosten. Förmodligen hade jag lagt märke till något undermedvetet om hans beteende igår eller så gjorde han annorlunda ljud ifrån sig under natten som gjorde att jag drömde som jag gjorde.
Jag hade en sanndröm nu i natt. Jag drömde att hunden var sjuk och i morse gick han ut och kräktes upp frukosten. Förmodligen hade jag lagt märke till något undermedvetet om hans beteende igår eller så gjorde han annorlunda ljud ifrån sig under natten som gjorde att jag drömde som jag gjorde.
Ja jag har också drömt en sanndröm. I detalj drömde jag om hur jag skulle träffa min syster och en kompis på ett cafe, alltså ingen spännande dröm men döm av min förvåning när jag ringer min kompis dagen efter och hon föreslår ett café där jag aldrig varit, samma som I drömmen.
När vi väl träffas så börjar hon berätta om ett möte med en annan vän och hon säger exakt vad jag drömde att hon skulle säga. Lite kusligt men festligt.
Igen antar du att jag inte förstår bara för att jag inte håller med. Jag förstår precis. Du har fel. Det finns inga sanndrömmar på det sättet.
Stilla havet är rätt väldokumenterat. Sanndrömmar är det inte och den dokumentation som finns tyder på att jag och John22 har rätt.