• Anonym (Mmm...)

Snälla kvinnor med kvinnliga former, var finns Ni?

Ah, så svårt. Lite söt med fylliga former och en snäll personlighet?

Kommer aldrig i närheten av er, var finns ni?

Kanske är alla gifta/upptagna?

• Svar på tråden Snälla kvinnor med kvinnliga former, var finns Ni?
  • Anonym (Upptagen)

Låter som mig men jag är upptagen... :/

• Anonym (Mmm...)
    Anonym (Upptagen) skrev 2018-03-20 21:28:47 följande:

Låter som mig men jag är upptagen... :/

Jag är såld på kombinationen mjuk/snäll personlighet och fylliga/kvinnliga former. Lite bredare lår, hörliga bröst och fylliga rumpa.
  • Anonym (Upptagen)
    Anonym (Mmm...) skrev 2018-03-20 21:31:17 följande:

Jag är såld på kombinationen mjuk/snäll personlighet och fylliga/kvinnliga former. Lite bredare lår, hörliga bröst och fylliga rumpa.

Det finns säkert fler än mig :)
  • Anonym (Mmm...)
    Anonym (Upptagen) skrev 2018-03-20 21:51:03 följande:
    Det finns säkert fler än mig :)
    Väntar tills du blir ledig...
  • Anonym (Ö)

Vi finns lite överallt, men hamnar ofta i skuggan av de som är smala, slanka och hörs och syns.

Många har dålig självkänsla och gör allt för att inte ta plats.

Det är inte direkt vi som exponeras på reklam osv

Men vi finns :)

• Anonym (Mmm...)
    Anonym (Ö) skrev 2018-03-20 22:56:17 följande:

Vi finns lite överallt, men hamnar ofta i skuggan av de som är smala, slanka och hörs och syns.

Ok. Är du varm och fin med fylliga former?
  • Anonym (U2)
    Anonym (Ö) skrev 2018-03-20 22:56:17 följande:

Tjejer som är smala, slanka och syns och hörs finns lite överallt, men hamnar ofta i skuggan av de attraktiva tjejerna med fylliga former som är lite söta och har en snäll personlighet.

Det är inte direkt de som exponeras på reklam osv som killarna blir mest intresserade av.
  • Anonym (V)

Här är jag med! Lycklig i ett förhållande dock. :)

• Anonym (Mmm...)
    Anonym (U2) skrev 2018-03-20 23:47:07 följande:
    Tjejer som är smala, slanka och syns och hörs finns lite överallt, men hamnar ofta i skuggan av de attraktiva tjejerna med fylliga former som är lite söta och har en snäll personlighet.

Det är inte direkt de som exponeras på reklam osv som killarna blir mest intresserade av.
    Jo, så är det. Men känns också att så väldigt få kvinnor är singlar i åldern 35-45.

Så att hitta någon som är mjuk, fin och empatisk samt härligt fyllig känns makalöst svårt.
  • Anonym (U2)
    Anonym (Mmm...) skrev 2018-03-20 23:56:17 följande:
    Jo, så är det. Men känns också att så väldigt få kvinnor är singlar i åldern 35-45.

Så att hitta någon som är mjuk, fin och empatisk samt härligt fyllig känns makalöst svårt.
    I den åldern finns inga singelkvinnor, särskilt inte med de egenskaperna, nej. De beslagtas långt dessförinnan och männen håller av förklarliga skäl hårt fast vid dem. Du får nog släppa efter på kraven och acceptera en smal kvinna, eller i annan ålder. :-/
  • Anonym (Mmm...)
    Anonym (U2) skrev 2018-03-21 00:12:10 följande:
    I den åldern finns inga singelkvinnor, särskilt inte med de egenskaperna, nej. De beslagtas långt dessförinnan och männen håller av förklarliga skäl hårt fast vid dem. Du får nog släppa efter på kraven och acceptera en smal kvinna, eller i annan ålder. :-/
    Jo, jag dissade nyligen en smal och söt modell därför att hon inte var fyllig.

Nej. Och jag förstår vad du menar. Såklart de bästa är upptagna, helt logiskt.
  • Anonym (Mmm...)
    Meriall skrev 2018-03-21 00:29:32 följande:

Hur menar du med fyllig? Kurvig? Mullig? Tjock?

Kurvig eller något år det hållet. Varm och härlig.
  • Anonym (Ö)
    Anonym (U2) skrev 2018-03-20 23:47:07 följande:

Precis det jag menar oxå. Vi finns och blir vi haffade av rätt kille så är vi er trogna. Men vänder ni blicken på fel håll så missar ni er chans och får blir utan fyllning ;)
  • Anonym (Mmm...)
    Anonym (Ö) skrev 2018-03-21 01:29:39 följande:
    Precis det jag menar oxå. Vi finns och blir vi haffade av rätt kille så är vi er trogna. Men vänder ni blicken på fel håll så missar ni er chans och får blir utan fyllning ;)
    Vem vill vara utan extra allt?

Som jag frusit denna vinter, hade verkligen behövt varm och skön fyllning med breda lår och mjuka bröst.
Svar på tråden Snälla kvinnor med kvinnliga former, var finns Ni?