Inlägg från: plättarmedsylt |Visa alla inlägg
  • plättarmedsylt

Blockerad helt plötsligt!?

Jag förstår verkligen inte varför du bryr dig. Klart man blir ledsen och undrande om en nära vän helt plötsligt blockar en utan att ge en förklaring, men ett ex man inte längre har kontakt med? Vad spelar det för roll? Släpp detta nu.

• plättarmedsylt

Mitt ex har för övrigt blockat mig också på FB, utan att uppge anledning. Han har även blockat min nya partner. Inte fan bryr jag mig om det. Vi har barn ihop och har bara kontakt angående dem.

• plättarmedsylt
    Anonym (block) skrev 2018-03-22 10:05:49 följande:

Han har ju inte blockerat mitt nummer på sin telefon, eftersom jag kunde skicka ett sms.

Så jag är ju inte blockerad där, utan bara på sociala medier plus att han tog bort mig på snapchat.

River upp gamla sår?

Dumpar man nån så borde man ju inte bry sig det minsta sen..........

Man får inget meddelande när man skickar ett sms till någon som blockat en på telefonen. Så han kan faktiskt ha blockat dig där.

Om du är ledsen för att han lämnade dig och har svårt att komma över honom, så är det bäst för er båda två att ni inte har någon kontakt alls. Han kanske märkte att du inte kunde släppa honom och blockade dig just därför.
  • plättarmedsylt
    Anonym (block) skrev 2018-03-22 10:21:44 följande:

Nej det har han med all säkerhet inte gjort! Märkt det alltså. Det har han ingen aning om!

Han skrev sms till mig i torsdags, en praktisk grej som han hjälpte mig med när vi dejtade.

Jag svarade på det i fredags med ett "Ok :)"

Jag ligger inte på direkt........

Han har inte blockerat mig på telefonen, det vet jag.

Oavsett om du ligger på eller inte, så är det bäst för er båda att ni inte har kontakt. Släpp honom och gå vidare.
  • plättarmedsylt
    Anonym (block) skrev 2018-03-22 10:33:45 följande:

Hur som helst.... Det är ju bara han som vet.

Jag har gjort väldigt klart för honom tidigare att jag gått vidare, för ca 2 veckor sedan skrev vi lite.

Jag skrev att jag gått vidare för att han inte skulle känna sig kvävd av mig, fastän jag inte alls gått vidare innerst inne.....

Jag la upp rätt schyssta bilder på snap-storyn i fredags och lördags, jag var ute och körde skoter och fiskade ena dagen och andra dagen var jag och åkte snowboard.

Vi hann aldrig med att göra såna saker tillsammans, för han fick kalla fötter och drog.

Så jag vet inte om det kanske börjar komma tillbaka några störande tankar om oss för honom, som framkallar nån sorts ångest. Nåt han inte kan hantera riktigt.. Eftersom han tog bort mig så plötsligt på snapchat också.

Sen när en släkting dessutom la till mig så mitt namn kom upp, det kanske blev lite mycket. Jag vet inte? Jag kan inte se nån annan förklaring... Att han skulle tycka jag var överjävligt jobbig bara, har jag lite svårt att tro eftersom jag bara varit lugn.

Så detta handlar om att du hoppas att han inte gått vidare. Du kommer aldrig att få veta varför han har blockat dig och du kan inte göra något. Att älta detta leder ingen vart. Tvärtom får du bara svårare att komma över honom om du fortsätter att fundera och hoppas. Respektera att han inte vill ha kontakt med dig och gå vidare med ditt liv.
  • plättarmedsylt
    Anonym (block) skrev 2018-03-22 13:27:55 följande:

Nej fixerad är jag inte :) Eller det verkar ju så i tråden, men näe.

Men nånting måste ju uppkommit som gjort att han valt att göra så.

Och jag bryr mig ju eftersom jag fortfarande tänker på honom, och att då se att han blockerat mig gör mig ju lite fundersam vad det är.

Han har sett bilder på mig på snapchat och att släktingar lagt till mig på instagram.

Det ledde till blockering... och jag kan inte låta bli att undra varför.

Du hoppas att vi ska säga att han vill ha tillbaka dig. Men det kan vi inte, för vi vet inte. Ingen här vet. Eftersom du uppenbarligen inte kan släppa det här, föreslår jag att du ringer upp killen och berättar att du inte har kommit över honom. Då kommer du att få en reaktion och då får du svart på vitt hur han känner. För det är ju det du vill veta. Att fortsätta fråga oss i den här tråden kommer du ingen vart med.
  • plättarmedsylt
    Anonym (Hmmm) skrev 2018-03-22 20:29:23 följande:

Ha tillbaka? Hur får du det till det?

Det är såklart helt tvärtom, han vill inte se/påminnas om ts alls av någon anledning. Ville han ha ts tillbaka så hade han verkligen inte blockat.

Tror han antingen sett/hört något dåligt om ts alternativt blivit kär och blockar gamla ragg.

Läste du mitt inlägg rätt? Jag skrev att TS hoppas att vi ska säga att exet vill ha henne tillbaka, inte att han vill ha henne tillbaka.
Svar på tråden Blockerad helt plötsligt!?