• Anonym (block)

Blockerad helt plötsligt!?

Dejtade en kille januari, och sen dumpade han mig från en dag till en annan.
    Han hade lite stökigt i livet som kanske påverkade, jag vet inte, jag fick aldrig nåt svar....
    Men så i söndags upptäckte jag att jag är blockerad på både facebook och instagram.
    Vi var inte vänner på FB och jag följde inte honom på instagram, så jag kunde ju inte se något på hans profiler. (om han ville dölja nåt, ny tjej tex, kunde ju inte se det ändå)
    Till saken hör att hans fyrmänningar la till mig på instagram i söndags, jag träffade dem under tiden vi dejtade. Efter det blockerade han mig..
    Han hade mig på snapchat också men nu har han tagit bort mig även där.
    Har skickat ett sms och frågat om jag gjort honom något som lett till blockering, men inget svar....
    What?
  • Svar på tråden Blockerad helt plötsligt!?
  • Anonym (Hmmm)

Vad är fyrmänningar?

Han ser nog bara ingen som helst anledning att ha dig kvar och eftersom du kollar upp honom så är det bättre att blocka dig.

• Anonym (block)
    Anonym (Hmmm) skrev 2018-03-22 08:36:04 följande:

Han ser nog bara ingen som helst anledning att ha dig kvar och eftersom du kollar upp honom så är det bättre att blocka dig.

Men han visste ju inte att jag kollade upp honom... Det hade han ju ingen aning om innan.
  • Långbenopluto
    Anonym (block) skrev 2018-03-22 08:38:02 följande:
    Men han visste ju inte att jag kollade upp honom... Det hade han ju ingen aning om innan.
    Han fattar ändå, en smart kille.

Låt han vara.
  • Anonym (block)
    Salmiakk skrev 2018-03-22 08:42:20 följande:
    Han fattar ändå, en smart kille.

Låt han vara.
    Fattar hurdå!?!?!
    Jag brukar ju inte kolla honom, jag har ju valt att ta bort honom!!
    Men jag gjorde det i söndags, det är ju inget jag "brukar"!
  • Anonym (fanta)
    Anonym (block) skrev 2018-03-22 08:44:52 följande:
    Fattar hurdå!?!?!
    Jag brukar ju inte kolla honom, jag har ju valt att ta bort honom!!
    Men jag gjorde det i söndags, det är ju inget jag "brukar"!
    Han har väl fantasi och kan gissa. Många kollar upp människor de mött eller känner. Varför skulle just du vara annorlunda?
  • Anonym (block)
    Anonym (fanta) skrev 2018-03-22 08:48:13 följande:
    Han har väl fantasi och kan gissa. Många kollar upp människor de mött eller känner. Varför skulle just du vara annorlunda?
    Men vi är ju inte osams på nått sätt!!
    Han skickade sms till mig förra veckan, absolut inga konstigheter oss emellan.

HAN hade mig på snapchat, jag hade inte honom.
    JAG tog bort han på FB och instagram redan i februari,

Varför blockera nu!?!?!
  • Anonym (mmmm)

Alla har ett eget val vilka man vill ha som vänner/följare etc. Han kanske bara städade upp i sin vänlista tex, det kanske inte bara var dig han blockade. Du vet, allt kretsar kanske inte runt dig. Om han hade strul i livet så k kanske han bara ville skapa lite lugn, ta bort de han vet han inte kommer ha någon kontakt med senare osv. Inget konstigt i det. 

tycker du kan släppa detta. Vill han vara vän med dig så tar han väl kontakt framöver, och annars inte. Eftersom ni inte ska vara ihop spelar det knappast dig någon roll heller.

• fjanten
    Anonym (block) skrev 2018-03-22 08:49:59 följande:

Varför blockera nu!?!?!

Lika bra att du bara släpper det, även om du tycker det är jättekonstigt. Du kommer nog inte få veta varför.
  • Anonym (block)
    Anonym (mmmm) skrev 2018-03-22 08:53:40 följande:

Alla har ett eget val vilka man vill ha som vänner/följare etc. Han kanske bara städade upp i sin vänlista tex, det kanske inte bara var dig han blockade. Du vet, allt kretsar kanske inte runt dig. Om han hade strul i livet så k kanske han bara ville skapa lite lugn, ta bort de han vet han inte kommer ha någon kontakt med senare osv. Inget konstigt i det. 

tycker du kan släppa detta. Vill han vara vän med dig så tar han väl kontakt framöver, och annars inte. Eftersom ni inte ska vara ihop spelar det knappast dig någon roll heller.

Ja men det är en sak att ta bort nån vän, följare.
    Men att aktivt gå in på den personen och blockera? Hur ofta gör du det?

Alltså, blockera. Då finns man inte, går inte att se nånstans.
    Av nån anledning så vill han inte se mig öht på sociala medier, men jag har ju inte gjort nånting.
  • Anonym (J)
    Anonym (block) skrev 2018-03-22 08:49:59 följande:

Varför blockera nu!?!?!

Han tyckte du började visade sidor som varnade honom

Nåt han sett på din sociala media, eller något hans fyrmänningar sagt om dig som de snappat upp eller så kom hans ex tillbaka eller han möte en ny bättre tjej eller så blev han nästan medberoende av hur dåligt du mår eller så .är han själv dåligt men du var självupptagen så du missade den detaljen och då isolerar han sig genom att blocka överallt.

Take a pick

Det kvittar egentligen vad, men han sa "nej henne vill jag inte ha kontakt med mer punkt slut." med hans val av handling.

Så det svaret har du, du får väl bara respektera att man kan ändra sig? Och känna något annat.
Svar på tråden Blockerad helt plötsligt!?