• TeresB

Blockerad helt plötsligt!?

Anonym (block) skrev 2018-03-22 08:16:06 följande:
    Dejtade en kille januari, och sen dumpade han mig från en dag till en annan.
    Han hade lite stökigt i livet som kanske påverkade, jag vet inte, jag fick aldrig nåt svar....
    Men så i söndags upptäckte jag att jag är blockerad på både facebook och instagram.
    Vi var inte vänner på FB och jag följde inte honom på instagram, så jag kunde ju inte se något på hans profiler. (om han ville dölja nåt, ny tjej tex, kunde ju inte se det ändå)
    Till saken hör att hans fyrmänningar la till mig på instagram i söndags, jag träffade dem under tiden vi dejtade. Efter det blockerade han mig..
    Han hade mig på snapchat också men nu har han tagit bort mig även där.
    Har skickat ett sms och frågat om jag gjort honom något som lett till blockering, men inget svar....
    What?
    Orka lägga energi på det!
  • TeresB
    Anonym (block) skrev 2018-03-22 13:14:12 följande:

Men förklara för mig! Snälla! Gå vidare!?

Det är 2 månader sen vi dejtade!

Har han känslor kvar för mig som gör att han måste blockera?

Ingen kan ge dig ett svar.. hur ska vi kunna veta varför. Det enda du kan göra är väl att acceptera och låta det vara. Kan hända att du får en förklaring längre fram.
  • TeresB
    molly50 skrev 2018-03-23 10:33:14 följande:

Jag håller med!

Vill man verkligen bli av med en person så varför inte ge en förklaring på en gång istället för att lämna personen med en massa funderingar?

Man riskerar ju bara att personen fortsätta jaga en för att få ett svar.

Och det är ju inte heller roligt.

Varken för en själv eller personen man har lämnat.

Tänker mig att ts är relativt ung. Och av erfarenhet har många en idé om vad som är en anledning och förklaring och stämmer den inte med den som lämnas så ska det ältas och men blir inte nöjd endå.

Förstår frustrationen hos TS men tror det är bättre att släppa det. De hade bara dejtat, de var som jag uppfattade det inte ett par.
Svar på tråden Blockerad helt plötsligt!?