• SysterY

Blockerad helt plötsligt!?

Anonym (block) skrev 2018-03-22 08:49:59 följande:

Men vi är ju inte osams på nått sätt!!

Han skickade sms till mig förra veckan, absolut inga konstigheter oss emellan.

HAN hade mig på snapchat, jag hade inte honom.

JAG tog bort han på FB och instagram redan i februari,

Varför blockera nu!?!?!

Du var inte vänn med han på fb så hur kan du ta bort honom?

Han kan inte ha dig på snap såvida du inre godkänner honom och då har ni varandra.
  • SysterY

Förövrigt så kan han lika gärna ha blockat dig från fb redan när han dumpade dig...

• SysterY
    Anonym (block) skrev 2018-03-22 10:05:49 följande:

Han har ju inte blockerat mitt nummer på sin telefon, eftersom jag kunde skicka ett sms.

Så jag är ju inte blockerad där, utan bara på sociala medier plus att han tog bort mig på snapchat.

River upp gamla sår?

Dumpar man nån så borde man ju inte bry sig det minsta sen..........

Du vet ju inte om han fått dit sms... Även om någon blockat ens nr så kan man fortfarande sms men personen mottar inte smsen.
  • SysterY
    Anonym (block) skrev 2018-03-24 07:37:58 följande:

Neeee :) Absolut inte.

Hade ni hamnat i samma situation hade ni ju sett det annorlunda, stalker är ju det sista jag är :)

Han har blockat dig, dvs han vill inte ha något med dig att göra! Du skickar ett sms och frågar varför ustället för att acceptera som normala människor gör. Det är åt stalkerhållet.
  • SysterY
    Anonym (block) skrev 2018-03-24 07:42:50 följande:

Tänk er själv att ni nobbat någon, för personen känns fel.

Sen 2 månader senare rör denne person upp såna känslor att ni behöver BLOCKERA.

Jag har inte gjort nåt annat än att 2 av hans släktingar lagt till mig på instagram..

2 månader!!

Hur vet du att han inte blockade dig i samma stund du blev dumpad?

Det kan mycket väl vara så att han tror du har lagt dem till för att komma närmare dig och därför blockar han dig.
  • SysterY
    Anonym (block) skrev 2018-03-24 08:11:15 följande:

Jag ser att alla här tycker jag är en stalker, han avskyr mig, vill inte veta av mig, jag är en hemsk människa i hans värld.

Och då blir det lite låst läge.

Jag har inte gjort honom nånting, och jag hade förstått om det var infekterat veckan efter vi avslutade kontakten. Men det är 2 månader sedan.

Är det han eller jag som inte gått vidare...

Men denna tråd kör ju i samma spår nu, ni triggar varann.

Och ja, han kanske inte fixar att nån han dejtat dyker upp nånstans. Men uppenbarligen var det ett öppet sår nånstans, som jag strödde salt i.

Men 2 månader senare... vem fan bryr sig efter så lång tid.

Vi har ju haft trevlig ton över sms, jag har dejtat en annan och det vet han om. Så de är inte direkt så att han tror att jag suktar efter honom.

Det är du som ältar det efter två månader och du som inte gått vidare.
  • SysterY
    Anonym (block) skrev 2018-03-24 08:11:15 följande:

Jag ser att alla här tycker jag är en stalker, han avskyr mig, vill inte veta av mig, jag är en hemsk människa i hans värld.

Och då blir det lite låst läge.

Jag har inte gjort honom nånting, och jag hade förstått om det var infekterat veckan efter vi avslutade kontakten. Men det är 2 månader sedan.

Är det han eller jag som inte gått vidare...

Men denna tråd kör ju i samma spår nu, ni triggar varann.

Och ja, han kanske inte fixar att nån han dejtat dyker upp nånstans. Men uppenbarligen var det ett öppet sår nånstans, som jag strödde salt i.

Men 2 månader senare... vem fan bryr sig efter så lång tid.

Vi har ju haft trevlig ton över sms, jag har dejtat en annan och det vet han om. Så de är inte direkt så att han tror att jag suktar efter honom.

Brukade du ofta gå och se på hans profil? Jag undrar eftersom du med säkerhet vet att han blockade dig nu och inte för två månader sedan.
  • SysterY
    Anonym (block) skrev 2018-03-24 19:33:25 följande:

Mja, ja, men jag är ju inte blockerad på telefonen.

Jag kan ju skicka sms, men han har inte blockerat mitt telefonnr. Så även om det är jobbigt med sms så kan jag ju fortfarande skicka.

Är det NÅT han borde blockera så vore det ju mitt nummer.... Inte på facebook och instagram där jag ändå inte kunde se nåt....

Även om du kan skicka så kan han ändå ha blockat ditt telefonnr och då får man inte smsen.
  • SysterY
    Anonym (block) skrev 2018-03-24 22:43:40 följande:

Inte svara när jag undrat.

Det är respektlöst i min värld.. Bara trycka bort och ignorera.

Han vill inte ha med dig att göra längre. Det är inte respektlöst.
  • SysterY
    Anonym (block) skrev 2018-03-25 17:43:28 följande:

Mm, det är bara det där som är så svårt att greppa för mig som inte funkar så.

Går jag vidare bryr jag mig inte det minsta sen om exet, för då har jag inte helt gått vidare om jag måste blockera honom.

Jag kan tyvärr bara inte se anledningen.

Att han har gått vidare är jag på det klara med, men blockering... Gör ni alltså så?! Vad är det frågan om.

Jag har blockerat 2-3 pers i mitt liv, och då för att de gav de mig krypningar!

Den här killen skrev att jättefint/trevligt sms 3 dagar innan. Han hade inte behövt kontakta mig förresten för han hade kunnat be firman ringa direkt till mig... Men 3 dagar senare blockering.

Jajjaa... Jag har inte varit PÅ, jag har inte stalkat.

Jag blev bara blockerad. Fine.

Släpp det och gå vidare med ditt liv. Spelar ingen roll att han varit trevlig på sms tre dagar innan. Han vill uppenbarligen inte ja dig i ditt liv!

Det är du som bryr dig och ältar allt istället för att gå vidarw.
  • SysterY
    Anonym (block) skrev 2018-03-25 20:17:59 följande:

Skitsamma nu.

En kille som drar från ena dagen till en annan, utan minsta vink. Sedan blockerar 2 månader senare, det är ett okej beteende. Det är mig det är fel på.

Tappar verkligen tron på mänskligheten av er på familjeliv.

Det är ju du som bryr dig. Varför?
  • SysterY
    Anonym (block) skrev 2018-03-25 21:59:58 följande:

Alltså jag betedde mig så jäkla konstigt när vi sågs.

Jag ville för mycket... pms, stress...

Jag förstod på nåt vis att han stack om han trodde det där var mitt rätta. Men jag får ju ingen chans att göra om det, och därför kan jag inte släppa...

Klart jag drog efter ett halmstrå när han visade nåt med blockering, då är han ändå inte helt likgiltig till mig tänkte jag.

Sen att läsa allt om hur korkad jag är och att det inte finns nåt hopp... det har ju inte gjort mitt mående bättre direkt :( Usch vad jag mår dåligt.

Ja.. 2 månader senare och jag mår såhär.

Det enda jag vill är att visa honom vem jag är.

Ehh...han blockade dig för att han inte vill ha dig i sitt liv längre. Är det svårt att förstå?
  • SysterY
    Anonym (block) skrev 2018-03-25 22:02:40 följande:

Hur tar man bort en tråd?

Det är dags.

Det går inte.
  • SysterY
    Anonym (block) skrev 2018-03-26 08:06:37 följande:

Ganska sjuk människa som skriver sådär när någon skrivit ut att den mår dåligt.

Du bör nog se över dig själv ett varv, allt näthat uppkommer av såna som dig.

Trist.

Fick ett sms igår där han skrev att han vill ses.

In. Your. Faces.

Nu färdigskrivet!

Tack och hej :)

Jaha, grattis. Kan var att han vill ses för att förklara varför du är blockad så ta inte ut seger på förhand.
Svar på tråden Blockerad helt plötsligt!?