Inlägg från: Anonym (trollet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (trollet)

Blockerad helt plötsligt!?

Anonym (block) skrev 2018-03-24 21:43:24 följande:

Fast vad tusan...

Hade jag dumpat nån, träffat en ny kille efter 2 månader och varit nykär, inte sjutton hade jag brytt mig om honom då så jag skulle blockerat och hållt på...

Ähhh.... Blir så jäkla trött, kommer ändå inte få veta.

Men det gör ont att bli så respektlöst behandlad.

Felet du gör är att du utgår från att han tänker och resonerar precis som du, att din logik är den enda logik som finns. Att han tänker exakt som du.
    Han blockade dig för att det kändes enklast tror jag.

Jag tror han kommit över dig för länge sen och inte pallar ha mer kontakt med dig, därför har han ingen lust att  du ska ploppa upp i hans flöde för att du blivit vän med hans släktingar, speciellt inte när han vet att du haft svårt att släppa taget och gå vidare, du ska älta och analysera, och liksom på små subtila sätt pocka på hans uppmärksamhet. Fråga vad du ska göra med hans nummer liksom.... suck jag skulle bli helt matt av denna handlingsförlamning.

Har det inte slagit dig att han faktiskt tycker det är tröttsamt det du håller på med, att han bara vill bara få ett slut. Han är klar med dig, han har inte på något sätt försökt kontakta dig eller reda upp något efter att det tog slut, han har t o m blockat dig på sociala medier. 
    Kan det bli tydligare?

Men sitt du och inbilla dig att han är osäker och inte kommit över dig, men jag tror bara du förlänger din egen plåga med att sitta och hoppas på honom och tro att han inte kommit över dig.
  • Anonym (trollet)
    Anonym (V) skrev 2018-03-24 23:34:56 följande:

Haha asså folk på familjeliv är ju fan rubbade? Varför försöker ni missförstå Ts med flit?

Ts jag förstår dig helt och hållet! Herregud han verkar ju inte ha kommit över dig...

Rubbade?
    Well...
    Det kan ju omöjligen ha undgått killen att TS inte kommit över honom... Så varför skulle han blocka henne om han fortfarande var intresserad???
    Då hade dom väl fortfarande haft kontakt.

Men visst. TS får väl säga som det är till killen att hon inte kommit över honom och vill försöka igen, då kommer hon få svar och slipper undra om han fortfarande trånar efter henne.
  • Anonym (trollet)

Åter igen, han är inte du.
    Det som är logiskt för dig behöver inte vara logiskt för honom. Så att hålla på att tjata vad DU skulle gjort i hans situation är helt meningslöst och  hjälper inte dig ett smack. Eller vad tror du själv?

Du skriver att han iaf inte blockat ditt nummer.
    Men varför ringer du inte honom då, så frågar varför han blockat dig på sociala medier???

Du behöver verkligen släppa honom och gå vidare, som han har gjort.

• Anonym (trollet)
    Anonym (block) skrev 2018-03-25 20:17:59 följande:

Skitsamma nu.

En kille som drar från ena dagen till en annan, utan minsta vink. Sedan blockerar 2 månader senare, det är ett okej beteende. Det är mig det är fel på.

Tappar verkligen tron på mänskligheten av er på familjeliv.

Du vill ju ändå ha honom, trots detta märkliga beteende.

Varför ringer du inte honom bara och reder ut det en gång för alla varför han blockat dig eftersom det är så viktigt för dig att veta???

Skulle du ens godta hans svar, eller fortsätta fråga dig varför varför varför och hur hur hur om han sa ett svar du inte ville höra?
  • Anonym (trollet)
    Anonym (block) skrev 2018-03-25 21:42:08 följande:

Men jag kan ju fråga nåt annat då...

Anledningen till att jag ältar är ju för att jag inte kände att jag fick den chans jag förtjänade.

Han såg aldrig mitt bästa jag, han såg mitt sämsta, stress och pms. Det fixade han inte...

Men han såg aldrig mitt bästa. Jag Troe inte att han hade nobbat mig om han sett mitt bästa.

Nu såg han sämsta - drog.

Hur kan jag gå vidare? Jag vill ju visa honom vem jag är... :(

Hur många ggr sågs ni då eftersom du hade PMS varenda gång?
    Jag tror han såg det han behövde se.
    Hur fungerar du själv om du blir intresserad av någon, ni dejtar och varje gång  visar han ganska tråkiga sidor, lättirriterad osv? Dör inte ditt intresse lite grann då?  Fixar du en kille som bara är sur och inne i sig själv? Eller varför skulle han vara annorlunda? Hur kan han veta dina bästa sidor när du inte visat dem??? Det här är ju så märkligt resonemang av dig tycker jag.

En lärdom till dig TS är att inte spela ut hela ditt PMS med fullt blås som du verkar göra.
    Du får i så fall berätta att du har PMS och blir ett monster några dagar varje månad så han inte tror du är sån hela tiden. Och visa dina bra sidor också, medans du har chansen. 
    Gör inte dig själv till ett missförstått offer som du gör nu, det är ditt eget fel och inget du kan belasta honom för att du visade upp dina sämsta sidor.

Ok nu har ditt ex hört av sig och vill ses. Förklara då för honom så du slipper älta och grubbla mer, prata inte i gåtor med honom och tro att han kan läsa dina tankar och vad han BORDE fatta eller inte.
    Var TYDLIG med vad DU vill så du slipper gå från dejten med massa frågetecken som du måste ventillera i ett forum sen. För din egen skull.
Svar på tråden Blockerad helt plötsligt!?