Blockerad helt plötsligt!?
Fast vad tusan...
Hade jag dumpat nån, träffat en ny kille efter 2 månader och varit nykär, inte sjutton hade jag brytt mig om honom då så jag skulle blockerat och hållt på...
Ähhh.... Blir så jäkla trött, kommer ändå inte få veta.
Men det gör ont att bli så respektlöst behandlad.
Han blockade dig för att det kändes enklast tror jag.
Jag tror han kommit över dig för länge sen och inte pallar ha mer kontakt med dig, därför har han ingen lust att du ska ploppa upp i hans flöde för att du blivit vän med hans släktingar, speciellt inte när han vet att du haft svårt att släppa taget och gå vidare, du ska älta och analysera, och liksom på små subtila sätt pocka på hans uppmärksamhet. Fråga vad du ska göra med hans nummer liksom.... suck jag skulle bli helt matt av denna handlingsförlamning.
Har det inte slagit dig att han faktiskt tycker det är tröttsamt det du håller på med, att han bara vill bara få ett slut. Han är klar med dig, han har inte på något sätt försökt kontakta dig eller reda upp något efter att det tog slut, han har t o m blockat dig på sociala medier.
Kan det bli tydligare?
Men sitt du och inbilla dig att han är osäker och inte kommit över dig, men jag tror bara du förlänger din egen plåga med att sitta och hoppas på honom och tro att han inte kommit över dig.