Inlägg från: Anonym (LilleSkott) |Visa alla inlägg
  • Anonym (LilleSkott)

Blockerad helt plötsligt!?

molly50 skrev 2018-03-26 09:18:10 följande:
    Jag tycker du ska vara försiktig nu.
    Efter hur han har betett sig mot dig så tycker jag du ska vara på din vakt.
    Annars kanske du riskerar att bli ännu mer sårad.
    Varit med om liknande. Vi var inte ihop, men vänner. Plötsligt blockade hon mig på facebook och hörde sen av sig över 2 månader senare.
    Jag hade inte gjort henne nåt. Sen dess har hon hört av sig i omgångar och vill ses.
    Redan i somras sa jag nej, men hon ger sig inte.
    Jag hade bestämt mig för att inte träffa henne igen. Men jag vet inte längre. Tänker på henne än, mest för att jag är tänd på henne. Ja, jag vet inte...
  • Anonym (LilleSkott)
    Anonym (LilleSkott) skrev 2020-03-08 16:42:35 följande:
    . Tänker på henne än, mest för att jag är tänd på henne. Ja, jag vet inte...
    Och nej, jag är inte bara ute efter sex.
  • Anonym (LilleSkott)
    molly50 skrev 2020-03-08 17:05:14 följande:
    Har hon förklarat varför hon vill att ni ska ses?
    Om inte så tycker jag att du också ska vara på din vakt så du inte riskerar att bli sårad igen.
    Hon saknar mig, vill vi ska vara vänner. Om jag skulle gå med på att ses igen så är jag nog förberedd på vad som helst. Nu vet jag ju att hon verkar velig. Ändå tyckte jag om henne på nåt konstigt vis.
  • Anonym (LilleSkott)
    molly50 skrev 2020-03-08 17:21:17 följande:
    Du måste ju känna själv om du orkar vara med någon som är så velig eller om du vill försöka gå vidare och träffa någon annan.
    Det är ju inte heller så lätt att vara vän med någon man har starka känslor för.
    Ja, hon har en del psykiska problem. Vi har båda få vänner, så det var mycket därför vi började umgås. Jag har inte starka känslor för henne, men jag tycker hon är söt och sexig. Jag erkänner att jag har i baktankarna att det kanske skulle bli sex, men bara om det känns rätt för båda. Först och främst skulle det vara nån att umgås med ibland, hänga bara.
  • Anonym (LilleSkott)
    molly50 skrev 2020-03-08 17:32:33 följande:
    Men fundera då på om det verkligen är någon du vill vara med eller om risken skulle vara för stor att ni kommer att såra varandra.
    Ja, jag ska göra det. Tack Glad
  • Anonym (LilleSkott)
    molly50 skrev 2020-03-08 17:21:17 följande:
    Du måste ju känna själv om du orkar vara med någon som är så velig eller om du vill försöka gå vidare och träffa någon annan.
    Det är ju inte heller så lätt att vara vän med någon man har starka känslor för.
    Vet fortfarande inte. Hur skulle du göra om du var singel och attraherad av en man, men som gjorde som hon? Bara försvinner i över 2 månader och sen plötsligt vill träffas igen. Jag vet att hon träffade andra killar och det angår inte mig, vi är singlar. Men det var meningen att vi skulle vara vänner. Jag tyckte att det var respektlöst.
Svar på tråden Blockerad helt plötsligt!?