Afterlife skrev 2018-03-22 09:30:37 följande:
Oj, nu vet jag inte vad du lägger in för tolkning i mitt svar. Jag skrev inte att jag varit med om det TS beskriver, utan att jag varit med om att killar betett sig märkligt. Inte samma situation alltså.
Men TS skriver ju att killen sms:ade henne veckan innan och att allt var normalt då. Om det är så (och TS inte har varit efterhängsen) så är det ju ett märkligt beteende att bara blocka helt plötsligt. Sedan kan vi naturligtvis spekulera i om TS version av hur allt gick till stämmer, men då missar vi ju poängen, eller hur?
Märkligt enligt dig och henne, men allt är märkligt från ett perspektiv av "ingen vill blocka mig bara så där det finns inget med mig som är fel jag är perfekt prinsessa"
Medan killen tänker " fy fan vad drygt att hon ska ha kontakt med mina vänner och släkt nää.. palla detta"
Och då är det märkligt för att det inte passade ert lilla schema, hur det skulle gått till, men nu har inte ni kontrollen över de ni kontaktar, de kan skriva trevligt med glada smileys ena dagen, och du är blockad nästa.
Varför eller om det är normalt eller förväntat eller märkligt eller inte för ni älta ihjäl er om medan era killar tycker det är skönt att slippa veta av er och de går vidare.