humlan00 skrev 2018-03-23 23:30:51 följande:
Det var tunna blodkärl som kan spricka sa dom..
På vul fick vi se den mest perfekta lilla mini med ett hjärta som slog och slog :D så lycklg!!
Vad jag lärt mig av detta är att vi kvinnor SKA tjata oss till ett tidigt vul om vi känner att något är fel.. det gör så mycket psykiskt att ha sett bebisen !
Åh grattis till perfekt liten mini
Håller med dig 100% blir så frustrerad på alla som säger ?avvakta, de kan inte görs ngt ändå, om det är MF kan de inte stoppa det? Det var jag också medveten om när jag blödde i min graviditet att var det kört så är det ju det och inget de kan göra men psykiskt är det ju terror att gå runt och inte veta, så att få se en fin liten bebis och få slappna av som du (och jag) fick är ju guld värt och för de som får sämre besked så får man ju iaf börja bearbeta det och inte gå hemma och plågas. Fysiskt kan de inget göra men psykiskt gör ett vul enormt mycket, så håller med dig, man SKA tjata till sig vul. Med en liten brasklapp, inte i v.4-5 när man ändå inte kan vara säker på vad man ser, utan då när man kommit lite längre så att det ska finnas nåt att se.