• Långväntanefterdig

Vi som börjat med fertilitetsutredning

Som tråden säger : vi som börjat med utredning. Tänkte att vi kan finnas o stötta varandra här och komma med massa gott pepp och dela erfarenheter.

Jag och min sambo ska faktiskt just idag iväg på utredning. Jättenervöst och jag håller på att krypa ur skinnet typ.... Försökt i 1 år så ska samtidigt bli skönt att få hjälp såklart.

• Svar på tråden Vi som börjat med fertilitetsutredning
  • amandakollb
    Mikkans skrev 2020-04-25 21:14:59 följande:

Än är inte hoppet ute! Inte heller om det blir stopp denna månaden. Lovar <3

Åh nä jag vet.. men så surt bara om de skulle bli så! Men ska inte ta ut något i förskott som du säger. Tack för pepp <3
  • Mikkans
    amandakollb skrev 2020-04-25 21:20:27 följande:

Åh nä jag vet.. men så surt bara om de skulle bli så! Men ska inte ta ut något i förskott som du säger. Tack för pepp <3

Nej precis, det blir bra tillslut! :)
  • Mikkans
    amandakollb skrev 2020-04-25 21:20:27 följande:

Hur känns det? :)
  • amandakollb
    Mikkans skrev 2020-04-28 20:00:55 följande:

Hur känns det? :)

Det känns jättebra! Hoppas på en tempökning imorgonbitti så vi vet att ägget släppt! Har haft rätt mkt molvärk ikväll faktiskt.

Vi hade sex igår, i em och tänkte ha imorgonbitti och imorgonkväll. Hur känns de för dig?:)
  • Mikkans
    amandakollb skrev 2020-04-28 21:09:39 följande:

Det känns jättebra! Hoppas på en tempökning imorgonbitti så vi vet att ägget släppt! Har haft rätt mkt molvärk ikväll faktiskt.

Vi hade sex igår, i em och tänkte ha imorgonbitti och imorgonkväll. Hur känns de för dig?:)

Har jäättemkt molvärk och rejäl smärta i måndags. Tog ju ovitrelle i söndagskväll. Hade sex måndag och tisdag. Jag hoppas sambon släpper till även idag! :')
  • amandakollb
    Mikkans skrev 2020-04-29 12:07:13 följande:
    Har jäättemkt molvärk och rejäl smärta i måndags. Tog ju ovitrelle i söndagskväll. Hade sex måndag och tisdag. Jag hoppas sambon släpper till även idag! :')
    åh du är du nåt dygn före mig, så kul! 

jaa vi hade sex imorse och ska också försöka få till det ikväll, sen får det räcka haha. 

jätteöm i bröstvårtorna!! 
  • Mikkans
    amandakollb skrev 2020-04-29 13:14:21 följande:

åh du är du nåt dygn före mig, så kul! 

jaa vi hade sex imorse och ska också försöka få till det ikväll, sen får det räcka haha. 

jätteöm i bröstvårtorna!! 

Haha samma här! Men det är nog mest för att jag haft för mkt sex. Hahah! Jag är så trött på sex nu, hahah!
  • amandakollb
    Mikkans skrev 2020-04-29 18:10:28 följande:

Haha samma här! Men det är nog mest för att jag haft för mkt sex. Hahah! Jag är så trött på sex nu, hahah!

Jamen jag med :( vi brukar Max ha sex två gånger i veckan och nu blir det fyra dagar på rad plus två gånger idag.. haha kommer nog inte bli på ett tag nu efter ikväll tror jag

Känner fortf mkt molvärk! Nu har det ju gått över 48 h så tycker ägget borde ha släppt..
  • Mikkans
    amandakollb skrev 2020-04-29 19:44:19 följande:

Jamen jag med :( vi brukar Max ha sex två gånger i veckan och nu blir det fyra dagar på rad plus två gånger idag.. haha kommer nog inte bli på ett tag nu efter ikväll tror jag

Känner fortf mkt molvärk! Nu har det ju gått över 48 h så tycker ägget borde ha släppt..

Hahah samma här. Är SÅ osugen nu!

Samma här..molvärken fortsätter!
  • amandakollb
    Mikkans skrev 2020-04-30 13:25:57 följande:

Hahah samma här. Är SÅ osugen nu!

Samma här..molvärken fortsätter!

Samma här!! Fick jätteont i magen idag.

Men åh blir så nervös att min temp inte gått upp än så tänker att jag inte haft äl ännu :( vilken dag tog du sprutan och vilka dagar hade ni sex?
Svar på tråden Vi som börjat med fertilitetsutredning