Inlägg från: Cunnilingus18 |Visa alla inlägg
  • Cunnilingus18

Tycker du att Stefan Löfven varit en bra statsminister?

Mitt svar blir ett rungande ?Nej"

Han är nog den mest tafatta och inkompetenta statsminister vi haft i detta land. Har gjort bort sig så många gånger och är ingen naturlig ledare. Dessutom en väldigt dålig debattör som sällan har egna åsikter att debatterar för, utan debatterar mer mot andras åsikter och ofta i helt fel sammanhangSkrattandeSkrattande

Hoppas han lycka bli bortröstad nu, även om jag tror han lyckas bli kvar som statsminister i fyra år till. Om han ändå blir bortröstad så hoppas jag att S avsätter honom som partiledare med, måste ju finnas någon kompetentare sosse där ute någonstans?Drömmer

• Cunnilingus18
    K Kalle skrev 2018-09-25 14:38:48 följande:

Vem ska S ha istället? Det finns inte så många bra tycker jag. Anna Lindh hade varit självskriven och var väl sedd som Perssons kronprinsessa.

Precis, det borde ju finnas många i ett sånt stort parti, men kanske är själve partiet det är fel på då :D
  • Cunnilingus18
    K Kalle skrev 2018-09-26 09:37:07 följande:

Jag tror att Göran Persson gjorde vad han kunde för att kväsa alla konkurrenter, och alla potentiella tronarvingar, förutom Anna Lindh - och så blir Lindh mördad.

Ja Göran Persson blev en maktgalen person och det är lite så Stefan Löfven börjar bli nu, får flashbacks när jag ser honom i en intervju i tv nu. Dock så var Göran Persson en mycket bättre statsminister än Löfven är.
Svar på tråden Tycker du att Stefan Löfven varit en bra statsminister?