Inlägg från: Utvandraren2 |Visa alla inlägg
  • Utvandraren2

Ekonomisk knipa

Jag hittade sidan och ditt företag. Jag jobbar med marknadsföring på nätet och har jobbat med seo tidigare. Det här luktar skumt lång väg! De har en generell sida de hyr ut till dig. Detta gillar inte Google! Ta kontakt med en advokat efter påsk och undersök vad du har för möjlighet att häva avtalet. Det här är inte bluff, men det är i gråzonen och det är inte såhär man ska göra! Låt de inte få en krona till av dina pengar! Känn dig inte dum, sökmotoroptimering är krångligt och det är lätt att lockas av duktiga säljare. Kontakta advokat innan du förlorat för mkt pengar! Uppdatera oss på hur det går!

• Utvandraren2

Nu har jag hittat en golvläggare till i Sthlm med samma typ av landningssida från Defiso. Googlade också på företaget. Alla mina varningsklockor gick igång. Försök att dra dig ur!! Håller tummarna för dig! Tråkigt att du åkt på något sånt här, försök nu skadebegränsa så mycket det går och ta det förlorat som en dyrköpt läxa. Det finns inga genvägar till sökmotoroptimering. Det bästa är det du kan göra själv genom att läsa på om ämnet på Google. Kanske finns det någon kurs du kan gå? Alternativt höra med en större, välkänd reklambyrå vart du kan vända dig för att få hjälp att komma igång. Är du intresserad och har lite tid så finns det mycket du kan göra själv. Jag bor inte i Sverige, så jag har väldigt dålig koll på vad som finns. Hoppas det är till någon hjälp. Vet att jag engagerat mig för mycket nu, men tycker synd om dig och vill hjälpa.

Svar på tråden Ekonomisk knipa