• Lilo91

BF December 2018

Hej på er!

Jag har precis plussat och enligt senaste mens ska BF vara 5/12. Jag är 27 år och bor strax utanför Göteborg. Det är mitt andra barn och jag har en dotter som är 13 månader. Vi hade planerat ett syskon men tanken var att plusset skulle komma lite senare i vår så det skulle bli en 2019-bebis men vilken överraskning vi fick och vi är överlyckliga.

Någon som vill följas åt? Jag startar gärna en hemlig facebookgrupp om någon vill ansluta sig där också.

• Svar på tråden BF December 2018
  • Sjöholm
    Elliot1 skrev 2018-03-30 08:50:42 följande:

En fråga till er alla, hur mår ni? Jag är så jävla trött hela tiden.. :)

Trött och molande värk i magen, och huvudvärk från någon annanstans ????
  • Wilma000

Hej!

Hoppar in här om det är okej. :) Fick mitt plus förra lördagen och bf torde bli kring 4 december. Har en dotter på 4 år sen tidigare. Har flera mf i bagaget så hoppas verkligen att det går vägen den här gången..

Är ovanligt trött, lite konstigt sug i magen, ömma bröst och lite växtvärk. Plus att jag är konstant rödbrusig i ansiktet. :D

• Wilma000

Går också gärna med i fb grupp. Ska jag skicka meddelande till Lilo91 med mailadressen?

• Lilo91
    Wilma000 skrev 2018-03-30 19:29:52 följande:

Går också gärna med i fb grupp. Ska jag skicka meddelande till Lilo91 med mailadressen?

Ja skicka ett meddelande till mig med en gång så löser jag att du kommer in i gruppen :)
  • Wilma000
    Lilo91 skrev 2018-03-30 19:31:16 följande:

Ja skicka ett meddelande till mig med en gång så löser jag att du kommer in i gruppen :)

Tack!
  • Bfdecember2018

Hej! Plussade i onsdags. Andra barnet. Redan i torsdags började jag få bruna flytningar inte jätte mycket men ändå så att det kommer i trosskyddet. Tagit flera gravtest och känns ej som att mitt hcg stiger så himla mycket.. Hur ser era plus ut bim+1? Och nån mer med bruna flytningar??

• Strawberrybrud
    Bfdecember2018 skrev 2018-03-31 09:29:33 följande:

Hej! Plussade i onsdags. Andra barnet. Redan i torsdags började jag få bruna flytningar inte jätte mycket men ändå så att det kommer i trosskyddet. Tagit flera gravtest och känns ej som att mitt hcg stiger så himla mycket.. Hur ser era plus ut bim+1? Och nån mer med bruna flytningar??

Detta plusset fick jag bim-1 med apotekets! Också väldigt svagt så jag blir oroad :/

• Litentuff

Hej! Plussade idag! Enligt sista mensen är bf 8/12. Är 18 men kommer hinna fylla 19 innan bebben kommer. Detta var oplanerat men ack så välkommet ??

Svar på tråden BF December 2018