• Lilo91

BF December 2018

Hej på er!

Jag har precis plussat och enligt senaste mens ska BF vara 5/12. Jag är 27 år och bor strax utanför Göteborg. Det är mitt andra barn och jag har en dotter som är 13 månader. Vi hade planerat ett syskon men tanken var att plusset skulle komma lite senare i vår så det skulle bli en 2019-bebis men vilken överraskning vi fick och vi är överlyckliga.

Någon som vill följas åt? Jag startar gärna en hemlig facebookgrupp om någon vill ansluta sig där också.

• Svar på tråden BF December 2018
  • Doris3

Plussade igår.. Overkligt men kul!! Bf 4/12 om allt går väl!

Följs gärna åt på fb :)

• Magnolia12

Jag är gärna med! Plussade imorse - väldigt glad och lite chockad just nu! Detta blir första barnet. Nyss fyllda 30 år, samma partner sedan över 10 år, sambos sedan flera år så detta var väl på tiden. Slutade med p-piller i oktober, men detta var första riktade försöket vi gjorde, och det funkade! Givetvis fullt medveten om att mycket kan hända längs vägen, men just nu kan man ju bara hoppas.

BF 8/12 enligt mensens sista dag, tror dock det kommer vara något senare då jag hade 19 dagar från mensens första dag fram till ÄL (=lite längre än 14-16 dagar som det nog utgås från i de program som räknar ut datumet). 

• Jenema

Jag tycker ändå att man ser tydliga streck på era test. När jag fick mitt förra barn så var det ett par i vår gravidgrupp som inte fick sitt plus förren många dagar efter BIM. Jag plussade på BIM -3, men svagt och jag upplever inte heller att det stegrat sådär enormt faktiskt. Men jag känner mig väldigt gravid, haha!

• Doris3

Jag har precis fyllt 29 och vi har också försökt sedan mitten av oktober

då jag tog ut min hormonspiral. Tidigare i veckan och nu har jag känt mig illamående och när

mensen inte kom så tog jag ett antal ????!! test. Trodde inte det var sant!! Är just nu i 4-5 v.

Häftig känsla men ändå skrämmande!

• cherrycherry

Joinar gärna här! ???? Plussade i söndags. Bf 6e december. 27 år och bor utanför Stockholm. Första barnet!! Intresserad av fb-grupp..dålig på att vara inne här :p!

• Enlitenkvinna

Hej! Jag är 26 år, plussade idag och kommer också (om allt går vägen) få en decemberbebis! Vill jättegärna gå med i FB-gruppen och diskutera med er :) Min sambo längtar efter barn men han är med sina killkompisar ikväll och har inte sett testet - så planerar att lägga en liten baby-body och teststickan i ett påskägg imorgon ;)

• Enlitenkvinna
    Enlitenkvinna skrev 2018-03-31 18:33:28 följande:

Hej! Jag är 26 år, plussade idag och kommer också (om allt går vägen) få en decemberbebis! Vill jättegärna gå med i FB-gruppen och diskutera med er :) Min sambo längtar efter barn men han är med sina killkompisar ikväll och har inte sett testet - så planerar att lägga en liten baby-body och teststickan i ett påskägg imorgon ;)

Btw BF 10/12
  • Lilo91

Alla ni som önskar att gå med i facebookgruppen; skicka ett pm till mig här på Familjeliv med den mailadress ni har kopplat till Facebook så lägger jag till er. Det fungerar bara med mailadress!

• Hennen

Kan vara onödigt att jag hoppar in här (är väl mycket hopp inblandat).

Har tappat bort min mens o testade neg i fredags, tänkte testa imorgon igen. Håller tummarna!

Svar på tråden BF December 2018