Inlägg från: Agnesmamma2012 |Visa alla inlägg
  • Agnesmamma2012

Bli gravid efter missfall följas åt

Hur många dagar efter MA blödde ni ? Tog det lång tid till nästa äl ? <3

• Agnesmamma2012
    babytjejen skrev 2018-07-01 14:32:46 följande:

Jag blödde i 5-6 dagar efter cytotecen...sen kom äl ca en månad om man räknar från första blödningsdagen...

Okok blödde du mer vissa dagar / mindre andra ? Var nu någon dag när det i princip inte kom nåt . Sen nu har det kommit mer igen :/ 10 dagar sen jag var inlagd o fick cytotec . Det borde ju sluta snart tycker jag ?
  • Agnesmamma2012
    carolol skrev 2018-07-01 21:38:01 följande:

Jag fick sista cytotecen i måndags och blöder fortfarande så är inne på sjätte dagen nu då om man räknar från tisdag. Idag har det inte kommit jättemkt blod vid vissa toabesök så hoppas det är på väg att sluta..

Håller tummarna det är på gång . Trodde som sagt det slutat på mig då jag enbart fick lite på pappret vid enstaka toabesök ett par dagar , sen vips dagen efter kom det mer :/. Vet inte när / om jag bör kolla med gyn ? <3
  • Agnesmamma2012
    joannaq skrev 2018-06-30 21:37:43 följande:

Okey va skönt att slippa skrapas, jätte skönt att må bättre och nu har jag inte blött sen i förrgår :)) is a Så nu är det bara att invänta mens eller icke mens :)) Jo känner lika så skönt att lämna det bakom! <3

Lycka till , hoppas på plus för oss alla här :)
  • Agnesmamma2012
    Sunshine81 skrev 2018-07-02 00:02:10 följande:

Hejsan .

Fick mitt missfall igår . Satt 2 timmar i en dusch på en camping . Var riktigt jobbigt och det kom en del blod och klumpar ut. Blöder som mens idag . Hur länge brukar man blöda efteråt ? Måste man göra vul för att se så allt är ute ? Önskar er alla all lycka och hoppas vi alla blir gravida snart igen .

Kram på er alla

Beklagar <3 . Jag behandlades med cytotec för 11 dagar sen som skulle göra att allt kom ut efter MA , jag har fortfarande blödning . Kan nog vara väldigt individuellt ? De sa till mig att har det inte slutat efter ett par v skulle jag höra av mig . Du kan alltid ringa till gyn och höra <3 kram
  • Agnesmamma2012
    SL185 skrev 2018-07-04 15:06:46 följande:

Jag var på gynakuten idag pga svåra smärtor o ville veta vad blödningen beror på..fanns bara säck kvar utan foster..missfall igen sa de :( vilket helvete :( jag som svävde på moln igår, livet är så jävla orättvist

Jag beklagar <3
  • Agnesmamma2012
    Elinmariajosefin skrev 2018-07-04 20:57:38 följande:

Stor kram till alla er som gått igenom missfall! <3 jag fick ett bekräftat MA i v 11 i december förra året. Var en långdragen procedur som slutade med skrapning. I april kom en blödning när jag skulle haft mens så jag tog för givet att det var mens, två veckor senare kom en störtblödning och på gyn konstaterades det att jag var gravid men troligtvis hade ett pågående missfall vilket senare bekräftades en vecka efteråt genom hcgprov. Nu är jag gravid igen, plussade i måndags på bim+4 och är så orolig för ett nytt missfall. Kan liksom inte känna mig glad över plusset förrän jag får se ett hjärtslag. Det är så orättvist att vissa ska behöva gå igenom en sån här kamp!

Håller tummarna den stannar kvar denna gången <3
  • Agnesmamma2012

Jag ringde gyn idag eftersom jag fortfarande blöder (2 veckor sedan jag var inlagd pga förlorade mkt blod efter MA) . De sa att vissa blöder fram till nästa mens :/ . Tråkigt man vill ju bara börja försöka igen . Någon mer som känner så eller är det bara jag ? Hon sa att jag bör ha äl snart , men blir ju inget mys då blödningen är kvar :/. Får kämpa på från nästa mån då :) kram på er

• Agnesmamma2012
    T90 skrev 2018-07-29 22:57:32 följande:

37 dagar efter påbörjad cytotec behandling. Så 43 dagar från ultraljudet då där de konstaterade.

Okok det är 6v sen på onsdag jag började störtblöda o fick cytotec för att allt skulle komma ut , inget konstigt då att det inte kommit igång än ? Kan dröja länge till eller? Kram
Svar på tråden Bli gravid efter missfall följas åt