Bli gravid efter missfall följas åt
Hur många dagar efter MA blödde ni ? Tog det lång tid till nästa äl ? <3
Hur många dagar efter MA blödde ni ? Tog det lång tid till nästa äl ? <3
Jag blödde i 5-6 dagar efter cytotecen...sen kom äl ca en månad om man räknar från första blödningsdagen...
Jag fick sista cytotecen i måndags och blöder fortfarande så är inne på sjätte dagen nu då om man räknar från tisdag. Idag har det inte kommit jättemkt blod vid vissa toabesök så hoppas det är på väg att sluta..
Okey va skönt att slippa skrapas, jätte skönt att må bättre och nu har jag inte blött sen i förrgår :)) is a Så nu är det bara att invänta mens eller icke mens :)) Jo känner lika så skönt att lämna det bakom! <3
Hejsan .
Fick mitt missfall igår . Satt 2 timmar i en dusch på en camping . Var riktigt jobbigt och det kom en del blod och klumpar ut. Blöder som mens idag . Hur länge brukar man blöda efteråt ? Måste man göra vul för att se så allt är ute ? Önskar er alla all lycka och hoppas vi alla blir gravida snart igen .
Kram på er alla
Jag var på gynakuten idag pga svåra smärtor o ville veta vad blödningen beror på..fanns bara säck kvar utan foster..missfall igen sa de :( vilket helvete :( jag som svävde på moln igår, livet är så jävla orättvist
Stor kram till alla er som gått igenom missfall! <3 jag fick ett bekräftat MA i v 11 i december förra året. Var en långdragen procedur som slutade med skrapning. I april kom en blödning när jag skulle haft mens så jag tog för givet att det var mens, två veckor senare kom en störtblödning och på gyn konstaterades det att jag var gravid men troligtvis hade ett pågående missfall vilket senare bekräftades en vecka efteråt genom hcgprov. Nu är jag gravid igen, plussade i måndags på bim+4 och är så orolig för ett nytt missfall. Kan liksom inte känna mig glad över plusset förrän jag får se ett hjärtslag. Det är så orättvist att vissa ska behöva gå igenom en sån här kamp!
Jag ringde gyn idag eftersom jag fortfarande blöder (2 veckor sedan jag var inlagd pga förlorade mkt blod efter MA) . De sa att vissa blöder fram till nästa mens :/ . Tråkigt man vill ju bara börja försöka igen . Någon mer som känner så eller är det bara jag ? Hon sa att jag bör ha äl snart , men blir ju inget mys då blödningen är kvar :/. Får kämpa på från nästa mån då :) kram på er
Hur lång tid efter det konstaterats ma , fick ni mens ? Kram
37 dagar efter påbörjad cytotec behandling. Så 43 dagar från ultraljudet då där de konstaterade.