Inlägg från: Agnesmamma2012 |Visa alla inlägg
  • Agnesmamma2012

Bli gravid efter missfall följas åt

Anonym (Upptäckte MA v.19) skrev 2018-07-30 07:18:01 följande:

Jag fick min mens 31 dagar efter cytotec behandlingen. Men har läst att det kan ta längre tid (ca 6-8 veckor) så jag vart förvånad när min kropp verkar ha gått tillbaka så snabbt som den har gjort.

Hoppas du får din mens snart.

Tack <3 . Jag hoppas det med . För äl är inte så vanligt man får kort efter ma väl ? Vill ju bara det ska komma så man kan försöka igen . Jobbigt att vänta ;). Hur går det för er ? Kram
  • Agnesmamma2012

[quote=78923300][quote-nick]Anonym (Mamma till 3) skrev 2018-07-29 23:25:25 följande:[/quote-nick]Jag fick missfall i vecka 21.

Jag fick mens 34 dagar efter missfallet.[/

Okej beklagar :/ då hade du äl typ 2 veckor efter missfallet ? Kram

• Agnesmamma2012
    T90 skrev 2018-07-29 23:26:48 följande:

Kan ju ta lite tid för kroppen att återhämta sig och komma in i cykeln igen :) minns hur jag längtade efter mensen och grät av lycka när den kom.

Hur lång tid tog det för dig ? Är det längesen du hade ditt missfall ? Kram
  • Agnesmamma2012
    Anonym (Mamma till 3) skrev 2018-07-29 23:25:25 följande:

Jag fick missfall i vecka 21.

Jag fick mens 34 dagar efter missfallet.

Beklagar :/. Hur har det gått för dig sen ?
  • Agnesmamma2012
    T90 skrev 2018-07-31 06:30:24 följande:

Den blev inte regelbunden på säkert 2-3 månader. Tog 6 månader att bli gravid igen... Ägglossningstest, liggande, planerande. Var riktigt jobbigt men värt det såklart. Missfallet skedde i oktober.

Åh när har du bf ? Grattis <3. Tog en månad efter missfallet till mensen kom ?

När man är så långt gången tror man ju faran är över :/, vad berodde det på eller det har ni inte fått veta <3 ? Kram
  • Agnesmamma2012
    louisejohansson skrev 2018-07-31 08:17:25 följande:

Vad tror ni? Kan detta vara början på ett plus? BIM på lördag... hade missfall i maj och sen var mensen helt rubbad däremellan :(

Så svårt ser ut som ett svagt ,

Om det nu inte är spökstreck . Jag håller tummarna <3 ta ett nytt om en vecka <3 kram
  • Agnesmamma2012
    Anonym (Mamma till 3) skrev 2018-07-31 09:18:21 följande:

Hej!

Jag fick missfall den 19/6 så det är inte så länge sedan.

Jag har haft 1 mens efter.

Jag är heltidssjukskriven och har varit det sedan missfallet. Det har tagit hårt på mitt psyke att förlora min lilla flicka. Hon var helt frisk men jag blev allvarligt sjuk.

Förstår det <3 hoppas du snart blir gravid igen , när du orkar o mår bättre <3 kram
  • Agnesmamma2012
    Tremblement de Terre skrev 2018-07-31 16:43:14 följande:

Hej, jag hoppar gärna in här. Fick missfall i förra veckan, v 6, och blöder forfarande och har fortfarande starka plus. Så ledsen och vill bara få ut allt och försöka igen. Bm säger att jag måste avvakta och att det låter normalt.

Har barn sedan tidigare men det blir mitt och min mans första gemensamma.

Kram till er alla <3

Beklagar missfallet . Jag blödde 16 dagar , men det kommer fortfarande brunt slem ibland när jag trycker på :/ är 6 veckor sen jag började blöda massor .

Känner samma här vill bara försöka igen <3 kram
  • Agnesmamma2012

[quote=78927897][quote-nick]carolol skrev 2018-07-31 21:01:40 följande:[/quote-nick]30 dagar efter att MA konstaterats. 31 dagar efter första brunaktiga blödningarna..hade mens i 6 dagar och när den kom var det så mycket att jag blödde genom byxorna lite :( Usch vad jobbigt, jag var inlagd två dygn och tyckte det räckte för att känna att hela sommaren var förstörd. Känns som alla tankar kring MA:t är det enda som kretsat i mitt huvud sedan midsommardagen då det började :( Ja, även om fysiska smärtan är borta så kommer ju det psykiska hålla i sig länge, tror man aldrig släpper det riktigt. Just nu känns det som att det enda som kan få en att bli glad igen är att bli gravid igen, men samtidigt så kommer man ju inte våga vara glad då heller av rädsla för att man ska behöva gå igenom samma sak igen :( Jag blödde i 11 dagar..[/quote

Oj :/ undrar hur det blir här när mensen väl bestämmer sig för att komma , verkar ta sin tid :/. Vill ju bara allt ska vara som vanligt så vi kan börja försöka igen , kram

• Agnesmamma2012
    louisejohansson skrev 2018-08-01 07:36:20 följande:

Visst var det positivt igår mitt svaga test :D imorse på BIM -4 vaknade jag av att jag var tvungen o springa på toa, hängde där ett bra tag men kräket kom aldrig men illamåendet släpper inte. Tog nytt test :D

Åh vad roligt grattis <3 försökt länge efter mf ? Kram
Svar på tråden Bli gravid efter missfall följas åt