Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

Notoriskt otrogen

Det ingen vet har dom inte ont av, skämt åt sido, jag kan bara tala för min del, men jag mår bättre när jag får ha sex och uppskattning. Det handlar bog om känslan, förälskelsen på nåt sätt, att må bra.

Jag älskar min fru jättemycket. Jag vill inte lämna henne, men jag vill ha sex och hon vill inte ha ett öppet förhållande och hon gillar inte dom sexuella sakerna jag gillar och vill utveckla.

Det rättfärdigar inget, men...

• Anonym (Kille)

Det är nästan omöjligt att svara på när det inte inträffat, men jag tror jag inte skulle bli förlåten.

I rätt förhållande? Vem vet, utan facit vet man ju inte, man kan ju gå in i nåt som är sämre.

Skulle jag bli påkommen så skulle jag nog sluta va otrogen, förmodligen för alltid, men kan ju lika gärna bli igen, det är som en drog tror ja.

• Anonym (Kille)
    Anonym (Vaddugerärvaddufår) skrev 2018-04-01 10:26:37 följande:

Hur vet du att din fru inte gör samma sak mot dig?:) Vad skulle du tycka om hon gjorde det?

Min sambo har varit otrogen två ggr(alltså två affärer) mot mig, har fått veta det bakvägen kan man säga så han vet inte att jag vet. Nu har jag hämnats, ligger med ett ex så fort jag får chansen. Sambon tror jag är helt ointresserad av sex men det är ju tvärtom. Vet att min sambo skulle bli galen om han visste, trots att han inte är ett dugg bättre själv...

Tråkigt för dig, kan förstå hur du känner, skulle säkert känna likadant, skönt ändå att du inte blivit ledsen på det sättet utan gör igen med samma mynt.

Nån gång måste ni ju adressera det eller ska ni fortsätta som innan? Vart bor du? Ålder?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (ir) skrev 2018-04-01 17:15:09 följande:

Varför är din fru så mycket mindre värd än du? Är hon en dålig människa? 

Absolut inte! Förmodligen en bättre människa, vem säger att hon inte är otrogen mot mig? Vem vet och kan döma?
  • Anonym (Kille)
    Siw Anita skrev 2018-04-01 17:23:08 följande:

Håller med !    Känner precis likadan, bara jag är kvinna. Ögonflirt och kåta blickar från (yngre) män gör mig knäsvag.

Moraltanter, göra er ej besvär. Bryr mig inte, svarar inte.

Håller med dig! Känslan av åtrå och positiva kommentarer från okända människor
  • Anonym (Kille)

Vem har rätt att döma nån annan här? Om en person vill va trogen eller otrogen? Pepsi eller cola? Skit sak samma? En person som är otrogen är väl det av en anledning som båda skapat sen är det fel att ljuga för sin partner, men har man försökt allt och man endast vill ha sex kanske det är den bästa lösningen för att va lycklig?

• Anonym (Kille)

Det är ju det jag säger att man inte kan, bete sig och säga vad man vill, man måste ju respektera allas val och inställning till olika saker

Svar på tråden Notoriskt otrogen